شناسهٔ خبر: 55665601 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

به همت تبلیغات اسلامی مازندران؛

رویداد « دختران حاج قاسم» در فریدونکنار آغاز به کار کرد

فریدونکنار- رویداد تشکیلاتی دختران شهید « حاج قاسم سلیمانی» به همت تبلیغات اسلامی مازندران، در مجتمع شهید رجایی فریدونکنار آغاز به کار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدمهدی شریف‌تبار مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران صبح چهارشنبه در مراسم افتتاحیه این رویداد اظهارکرد: فردی که وارد دنیا می‌شود باید به فکر سعادت خود باشد و نمای کلی از زندگی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: برپایی اینچنین رویدادها می‌تواند موجب تعالی و همفکری برای فعالیت‌های فرهنگی باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران تصریح کرد: متأسفانه امروز اعتماد به نفس‌ها پایین آمده و در مقام دفاع از اعتقاداتمان لکنت زبان پیدا می‌کنیم که این امر موجب هجمه به اعتقاد ما می‌شود.

حجت الاسلام شریف تبار با اشاره به اینکه مشکل بشر این جاست که معنای زندگی و لذت را نفهمیده است یادآوورشد: اما دنیا به خوبی فهمیده که آزادی‌های مطلق به ضرر آنها تمام شده و باید انقلابی در غرب رخ دهد تا برگشتی به خویش داشته باشد.

وی با بیان اینکه هویت شناسی و به خود اعتقاد داشتن از شعار اصلی دختران حاج قاسم است تاکید کرد: ما در مکتب سربازی امام عصر (عج) هستیم و در این مسیر می‌خواهیم موفق باشیم، بنابراین باید به فرموده مقام معظم رهبری دارای زیربنای فکری محکم و روحیه عملیاتی باشیم.

زهرا نعمتی قائم مقام مدارس صدرا استان مازندران نیز اظهارکرد: این رویداد به دنبال تربیت فرمانده هان مخلص و با عمل در زمینه فعالیت‌های فرهنگی است.

وی خاطرنشان کرد: اسلام برای بانوان پنج نقش دختری، خواهری، همسری، مادری و اجتماعی تعریف کرده و بر روی تمام این نقش‌ها به ویژه نقش اجتماعی تاکید دارد.

قائم مقام مدارس صدرا مازندران تصریح کرد: باتوجه به اینکه زنان نیمی از اعضای جامعه هستند که به فرموده مقام معظم رهبری وظیفه تربیت نیم دیگر جامعه را برعهده دارند نقش مهمی در اجتماع دارند.

نعمتی با اشاره به اینکه دختران نوجوان و جوان، آینده سازان کشور هستند گفت: فعالیت فرهنگی اثرگذار دارای چهار شاخصه شناسایی مخاطب، طراحی، عملیات و ارائه است.

نظر شما