شناسهٔ خبر: 55665582 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پایان فشار تمرینات فرنگی‌کاران در روز دوم شهریور؛ شاگردان بنا ۱۶ شهریور در بلگراد

اردوی جاری آخرین اردوی پرفشار فرنگی‌کاران پیش از حضور در مسابقات جهانی ۲۰۲۲ است که روز دوم شهریور ماه به پایان خواهد رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مسابقات جهانی کشتی 2022 طی روزهای 19 تا 27 شهریور ماه در صربستان به انجام خواهد رسید.

پویا دادمرز در 55 کیلوگرم، مهدی محسن‌نژاد در 60 کیلوگرم، علیرضا نجاتی در 63 کیلوگرم، محمدرضا گرایی در 67 کیلوگرم، محمدرضا مختاری در 72 کیلوگرم، محمدعلی گرایی در 77 کیلوگرم، پژمان پشتام در 82 کیلوگرم، ناصر علیزاده در 87 کیلوگرم، محمدهادی ساروی در 97 کیلوگرم و امین میرزازاده در 130 کیلوگرم ملی‌پوشان اعزامی به مسابقات جهانی را تشکیل می‌دهند.

اردوی جاری فرنگی‌کاران که اردوی ماقبل پایانی است و از 23 مرداد آغاز شده، تا روز دوم شهریور ماه به طول می‌انجامد که آخرین اردوی پرفشار تیم محمد بنا پیش از مسابقات جهانی است.

آخرین مرحله از اردوی این تیم قبل از اعزام به بلگراد نیز از ششم شهریور آغاز می‌شود که 10 روزه خواهد بود و تیم ملی فرنگی کشورمان روز 16 شهریور راهی بلگراد خواهد شد.

این تیم سال گذشته عنوان نایب قهرمانی جهان را بعد از تیم روسیه در اسلو به دست آورد. مسابقات امسال در غیاب روسیه محروم در صربستان برگزار می‌شود.



انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما