شناسهٔ خبر: 55665436 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

آئین تجلیل از خبرنگاران در بستان آباد برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بستان آباد روز پنجشنبه 19 مرداد ماه سال 1401 به مناسبت روز خبرنگار با حضور نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی، رئیس دادگستری بستان آباد، مسئولین، اصحاب فرهنگ و هنر و سایر اقشار مردم شهرستان از تعداد 16 نفر از خبرنگاران و فعالان عرصه خبر و رسانه شهرستان بستان آباد تجلیل شد.

در این مراسم نصیر قمصری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بستان آباد ضمن تبریک روز خبرنگار و تسلیت ایام سوگواری آقا اباعبدالله الحسین(ع) گفت:  خبرنگاران به دموکراسی روح بخشیده اند و با روحیه مطالبه گری و روشنگری ارتباط بین مردم و مسئولین را نزدیک و نزدیک تر کرده اند، وی افزود: خبرنگاران شهرستان بستان آباد از جنس مردم هستند و خط قرمز آنها عدم احقاق حق مردم است آنها زبان گویای مردم هستند و در جهت رضایت مردم با همدیگر در رقابت هستند.

در ادامه این مراسم غلامرضا نوری قزلجه نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: خبرنگاری شغلی خطیر است و خبرنگاران باید با وجدانی بیدار و رعایت اخلاق و امانتداری به انعکاس اخبار بپردازند و در راستای آگاه سازی مردم گام بردارند. ایشان افزود؛ نگاه شخصی و سیاسی باعث عدم رعایت اخلاق در پیشه خبرنگاری خواهد شد و خبرنگاران باید فارغ از همه جریانهای سیاسی به مطالبه گری و آگاه سازی مردم بپردازند و قانون همیشه برای مطبوعات و خبرنگاران حامی بوده  و کار خبرنگاری و زبان نقد و انتقاد را برای آنان آزاد عنوان کرده است. نماینده مردم بستان آباد خاطر نشان کرد: خبرنگاران باید در راستای رسالت فرهنگی و اجتماعی خود در چارچوب قانون و ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به انعکاس اخبار بپردازند.

در این مراسم تنی چند از خبرنگاران و روسای ادارات شهرستان به ارائه ی دیدگاههای خود پرداختند. در پایان این مراسم از خبرنگاران، فعالان رسانه، مدیران پایگاههای خبری و نمایندگی خبرگزاریها تجلیل بعمل آمد.

نظر شما