شناسهٔ خبر: 55665377 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شهرآرانیوز | لینک خبر

تغییرات زیاد در ترکیب استقلال برای بازی با ملوان

سرمربی استقلال قصد دارد ترکیب تیمش را در بازی با ملوان متفاوت با بازی با سپاهان وارد زمین کند.

صاحب‌خبر -

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم استقلال در هفته ابتدایی بازی‌های لیگ سه امتیاز مهم را از دست داد تا انتقاد‌ها به سمت ساپینتو سرمربی خارجی این تیم روانه شود. این مربی نیز برای ایجاد تغییر در تیم در نظر دارد نفرات اصلی تیم در مقابل سپاهان را برای دیدار با ملوان در هفته دوم بازی‌های لیگ روی نیمکت بنشاند!

این مربی در نظر دارد با بررسی شرایط بازیکنان جدید اوضاع تیم را با تغییر روبرو کند تا استقلال با وضعیت دیدار با سپاهان مواجه نشده و سه امتیاز از دست رفته جبران شود. قرار است تغییرات از خط دفاعی آغاز شود و ساپینتو که عملکرد مدافعانش را با دریافت دو گل در بازی اول ضعیف می‌داند در نظر دارد محمدحسین مرادمند را جانشین روزبه چشمی کند تا شرایط وی را نیز در خط دفاعی مورد بررسی قراردهد.

گفتنی است فاز هجومی استقلال شدیدا زیر ذره بین قرار گرفته و با اینکه استقلال مهاجمان برتر لیگ را در اختیار دارد، اما عملکرد ضعیف‌شان مقابل سپاهان هواداران این تیم را نگران کرده است. به همین دلیل سرمربی استقلال در این بازی از پیمان بابایی و امیرعلی صادقی در ترکیب ثابت تیم استفاده می‌کند.

البته ساپینتو با حضور محمد محبی و مهدی قائدی دستش در خط حمله باز است. شنیده می‌شود که وی قصد دارد در نیمه دوم از محبی نیز استفاده کند، زیرا کارت بازی این بازیکن پس از دریافت مبلغ رضایت نامه وی توسط مدیران سانتاکلارا صادر شده است.

نظر شما