شناسهٔ خبر: 55665328 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

معرفی شرکت ساپل؛ تولیدکننده ظروف بسته بندی پلاستیکی

شرکت ساپل در شروع فعالیت خود ماموریتی ویژه برای خود تعریف کرد و برهمین اساس همواره تلاش نموده به دیگران و جامعه به درستی خدمت کند.

صاحب‌خبر -

ساپل با توجه به دانش و تجربیات خود در زمینه تولید انواع ظروف بسته‌بندی و قطعات تزریقی پلیمری در صنایع مختلف سعی کرده تا بهترین محصولات را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد. شرکت ساپل جزو برندهای خوشنام است و اهداف مشخصی را در بازارهای مورد نظر خود دنبال می‌کند.

مروری بر تاریخچه شرکت ساپل

شرکت ساپل در سال ۱۳۵۹ فعالیت خود را آغاز کرد و در آن زمان تنها دو دستگاه بادی داشت. در ابتدا صرفا بر روی کارهای جزئی شرکای خود تمرکز کرده بود. با پیگیری و تلاش بسیار زیاد و همکاری شرکا، شرکت ساپل مسیر موفقیت را طی کرد. وسعت کارخانه و ماشین آلات رفته رفته بیشتر شد و در سال ۱۳۷۹ در منطقه سیمین دشت کرج یک کارخانه به مساحت ۲۰۰۰متر، ۱۲۰۰ متر سوله و ۱۰ دستگاه به شرکت ساپل اختصاص یافت.

ساپل قدم جدیدی در مسیر پیشرفت برداشت

معرفی شرکت ساپل؛ تولیدکننده ظروف بسته بندی پلاستیکی

از سال ۱۳۸۵ رویکرد مدیریت جدید شرکت ساپل بر «محوریت توسعه آموزش» تمامی کارکنان در حوزه‌های خانواده، نگرش مثبت، سیستم‌ها و روشهای نوین مدیریت و همچنین «توسعه تکنولوژی ماشین آلات» و «توسعه زیرساخت ها» قرار گرفت. و در راس تمام این امور «بهبود کیفیت زندگی تمام کارکنان» در دستور کار قرار داشت و به جزء لاینفک و زندگی جاری ساپل تبدیل شد.

از این سال برگزاری منظم سمینارهای آموزشی برای کارکنان و خانواده آنان در حوزه زندگی آرام، ارتباط موثر و … به اجرا درآمد. حمایت از فعالیت‌های تحصیلی، هنری، ورزشی و مناسبتی و. . برای کارکنان و خانواده آن‌ها نیز اجرایی شد. در سال ۱۳۹۸ و در راستای توسعه زیرساخت‌ها کارخانه به محلی جدید در شهرک صنعتی صفادشت و در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ متر و ۲۴۰۰ متر سوله منتقل گردید.

حسن اعتماد و حمایت مشتریان بزرگ و موفق منجر به رشد و توسعه مستمر ساپل شده است. به طوریکه امروز در سال ۱۴۰۰ مساحت کارخانه بالغ بر ۱۰۰۰۰مترمربع، ۲۴۰۰ متر فضای تولیدی، ۳۷۰۰متر انبار، ۶۰۰ متر فضای اداری، واحد قالبسازی، آزمایشگاه مجهز، ۲۰ دستگاه انواع ماشین آلات جدید بادی، تزریقی، بادی تزریقی، تیم مدیریتی آموزش دیده، سیستم ارزیابی عملکردی آنلاین و … است.

پایبندی خلل ناپذیر بر «اصل صداقت»، رعایت کامل «اصول اخلاقی و کاری»، داشتن «دغدغه کیفیت» و فراهم نمودن تمام الزامات آن به همراه اقدامات توسعه‌ای منجر به آن گردیده است که شرکت ساپل همیشه با برندهای شاخص در صنایع بهداشتی، روانکاران، آرایشی و شیمیایی و. . سابقه همکاری طولانی و پایدار داشته باشد.

محصولات ساپل

از محصولات شرکت ساپل می‌توان به بطری پلاستیکی نیم لیتری و یک لیتری انواع درب بطری و گالن ۴ لیتری و گالن ۱۰ لیتری اشاره کرد.

شرکت ساپل با سابقه بیش از ۴۰ سال در صنعت پلاستیک

«شرکت ساپل» با اعتقاد به اینکه «بنی ادم اعضای یک پیکرند/که در آفرینش ز یک گوهرند» خود را عضوی از پیکر «جامعه» می‌داند و باور دارد همه ما انسان‌ها در تمامی خوبی‌ها و زشتی‌های جامعه سهیم هستیم و بایستی مسئولانه و آگاهانه ایفاء نقش نماییم. «شرکت ساپل» ماموریت خود را خدمت به خود از طریق خدمت به دیگران و جامعه می‌داند.

نظر شما