شناسهٔ خبر: 55665303 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

‌دیدار کامرانى‌فر با مسئولان مالى و دپارتمان داورى فیفا

دبیرکل فدراسیون فوتبال با مسئولان امور مالى و دپارتمان داورى فیفا دیدار و گفت‌وگو کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا و به نقل از ‌سایت رسمى فدراسیون فوتبال، حسن کامرانى‌فر دبیرکل فدراسیون در ادامه نشست‌هاى مشترک با مسئولان فدراسیون جهانى فوتبال با اعضاى دپارتمان داورى همچنین مسئولان امور مالى فیفا دیدار و گفت‌وگو کرد.

فهرست داوران بین‌المللى فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلى ایران، دوره‌هاى آموزشى داورى همچنین راه اندازى VAR در ایران، شرکت‌هاى مورد تأیید و آغاز آموزش داوران در پروژه کمک داور ویدئویى از جمله موضوعاتى بود که در این جلسه مورد بررسى قرار گرفت و مذاکرات مثبتى در این خصوص انجام شد.

کلودیو مسئول اجرایى دپارتمان داوران فیفا از مسئولان داورى جام‌هاى جهانى 2010 و 2014 در ادوارى که کامرانى‌فر نیز از نمایندگان داورى ایران در مسابقات بود نیز در این نشست حضور داشت.

کامرانى‌فر همچنین در ادامه دیدارها و نشست‌هاى خودش با مسئولان بخش مالى فیفا نیز جلسه مشترکى را درباره راه‌هاى انتقال پول بلوکه شده فوتبال ایران و پروژه‌هاى عمرانى فدراسیون با توجه به مشکلات و موانع موجود برگزار کرد و مذاکرات خوبی در این خصوص صورت گرفت که با پیگیری امور بین‌الملل فدراسیون فوتبال و تعامل مسئولان امور مالی فیفا دنبال خواهد شد.

برچسب‌ها:

نظر شما