شناسهٔ خبر: 55665051 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

قیمت گوشت قرمز و مرغ گرم در بازار به چقدر رسید؟

قیمت گوشت قرمز ران گوساله شرکتی به ازای هر کیلوگرم نیز ۲۶۵ هزار تومان و مخلوط گوساله ۲۴۷ هزار تومان است. هر کیلوگرم سردست گوساله ۲۶۴ هزار تومان، ماهیچه گوساله ۲۶۸ هزار تومان و راسته گوساله نیز ۲۸۹ هزار تومان به دست خریدار می‌رسد. در میادین میوه و تره باز نیز قیمت‌ها تفاوت خاصی نسبت به روز‌های اخیر نداشته است. در حال حاضر هر کیلو شقه گوسفندی در میادین تهران به قیمت ۱۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان، سردست گوسفندی ۱۱۹ هزار و ۸۰۰ تومان، ران گوسفندی با استخوان ۱۳۹ هزار و ۵۰۰ تومان،

صاحب‌خبر -

فرارو- بررسی قیمت گوشت گوسفندی در منطقه ۱۰ تهران نشان می‌دهد که قیمت هر کیلوگرم قلوه گاه گوسفندی تهران به ۱۲۳ هزار تومان رسیده است. هر کیلوگرم گردن گوسفندی نیز ۱۶۰ هزار و ۲۰۰ تومان تا ۱۷۴ هزار تومان قیمت دارد و شقه گوسفندی از ۱۵۹ هزار تومان تا ۱۸۱ هزار تومان، نیم شقه ران ۱۸۶ هزار و ۵۵۰ تومان، نیم شقه دست ۱۸۲ هزار و ۹۱۰ تومان و و ران ممتاز ۱۹۴ هزار و ۷۴۰ تومان فروخته می‌شود.

به گزارش فرارو، هر کیلوگرم ران گوسفندی در بسته بندی شرکتی نیز ۲۱۰ هزار تومان و هر کیلوگرم کف دست و سر دست گوسفندی نیز به قیمت  ۲۰۹ هزار تومان عرضه شده است. همچنین گردن گوسفندی نیز بین ۱۷۴ تا ۱۸۰ هزار تومان برای خریدار آب می‌خورد.

قیمت ران گوساله شرکتی به ازای هر کیلوگرم نیز ۲۶۵ هزار تومان و مخلوط گوساله ۲۴۷ هزار تومان است. هر کیلوگرم سردست گوساله ۲۶۴ هزار تومان، ماهیچه گوساله ۲۶۸ هزار تومان و راسته گوساله نیز ۲۸۹ هزار تومان به دست خریدار می‌رسد.

در میادین میوه و تره باز نیز قیمت‌ها تفاوت خاصی نسبت به روز‌های اخیر نداشته است. در حال حاضر هر کیلو شقه گوسفندی در میادین تهران به قیمت ۱۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان، سردست گوسفندی ۱۱۹ هزار و ۸۰۰ تومان، ران گوسفندی با استخوان ۱۳۹ هزار و ۵۰۰ تومان، گردن گوسفندی ۱۱۱ هزار و ۷۰۰ تومان، راسته بدون استخوان ۱۷۷ هزار تومان، راسته با استخوان با استخوان گوسفندی به قیمت ۱۲۵ هزار و ۶۰۰ تومان و ران گوساله هم ۱۳۹ هزار تومان عرضه شده است.

قیمت گوشت قرمز و مرغ در بازار چند؟

قیمت مرغ در بازار به چقدر رسید؟

قیمت هر کیلوگرم مرغ کامل در میادین میوه و تره بار به ۵۱ هزار و ۵۰۰ تومان فروخته می‌شود. اما در سطح بازار، قیمت مرغ کامل به ۵۵ تا ۵۹ هزار تومان می‌رسد. ران مرغ بدون پوست دو کیلوگرمی در بسته بندی شرکتی نیز ۱۵۱ هزار و ۴۰۰ تومان، سینه مرغ بدون پوست دو کیلوگرمی ۱۷۵ هزار و ۲۰۰  تومان، گردن مرغ یک کیلو گرمی ۱۹ هزار و ۴۰۰ و بال مرغ یک کیلوگرمی نیز ۶۵ هزار و ۸۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

همچنین ساق ران بی پوست در بسته بندی ۹۰۰ گرمی شرکتی ۹۶ هزار تومان، باز مرغ ۸۰۰ گرمی ۳۹ هزار و ۴۴۰ تومان، فیله مرغ یک کیلوگرمی ۱۱۶ هزار و ۲۰۰ و مغز ران دو کیلو گرمی ۱۶۳ هزار و ۲۰۰ تومان فروخته می‌شود. البته این متوسط قیمت هااست و در هر برند متفاوت است؛ بنابراین ممکن است هر برندی حدود ۱۰ درصد بیشتر و یا کمتر از این قیمت‌ها را هم پیشنهاد کند.

برچسب‌ها:

نظر شما