شناسهٔ خبر: 55664754 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

برای حضور قدرتمندانه در مسابقات آسیایی

تیم فوتبال ناشنوایان کشور در اردبیل اردو زد

عادله جوادزاده

تیم فوتبال ناشنوایان کشور برای حضور قدرتمندانه در مسابقات آسیایی اردوی آمادگی خود را در اردبیل برپا کرد.

صاحب‌خبر -

این اردو که از روز سه شنبه ۲۵ مرداد استارت خورده تا دوم شهریور ادامه خواهد داشت و تیم فوتبال ناشنوایان کشور در زمین چمن صدا و سیمای اردبیل تمرینات و آماده‌سازی خود را انجام می‌دهند.

در این اردو که ۳۵ ملی‌پوش حضور دارد، بازیکنان تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشورمان با توجه به شرایط ارتفاع مناسب اردبیل و انجام تمرینات هوازی و حفظ آمادگی خود اردو را برپا کردند و قرار است در مدت برگزاری این اردو چندین مسابقه دوستانه نیز بین تیم فوتبال ناشنوایان کشور و تیم‌های استان برگزار شود.

مسابقات قهرمانی فوتبال ناشنوایان آسیا از دهم آبان ماه و به میزبانی کره جنوبی آغاز خواهد شد تا تیم ملی ما نیز بتواند در این مسابقات توانمندی خود را به نمایش بگذارد.

سرمربی تیم فوتبال ناشنوایان کشور که خود اهل اردبیل است از شرایط مناسب این اردو سخن به میان آورد و اظهار کرد: سعی می‌کنیم در مدت حضور در این اردو فضای تمرینی مناسبی را برای بازیکنان مهیا کنیم تا آنها با رغبت و انگیزه بیشتر بتوانند در مسابقات پیش رو خوش بدرخشند.

قادر تیموری تصریح کرد: این تیم بیش از این اردوی خود را در تهران برگزار کرده بود و تلاش بر این است نقاط ضعف تیم با ارزیابی دقیق برطرف و تیم فوتبال ناشنوایان کشور با اقتدار در مسابقات آسیایی حاضر شوند.

انتهای پیام

نظر شما