شناسهٔ خبر: 55664614 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

خرید عسل کوهی چهل گیاه بزرگ

سل، شهدی شیرین و خوشمزه و چسبناکی است که حاصل تلاشهای میلیونها زنبور عسل است و برای  سلامتی و طول عمر بسیار مفید است و عسل کوهی به عسل مرغوبی گفته میشود که زنبورهای عسل در شکاف صخره های بزرگ تشکیل کُلُنی کرده باشند و در آنجا عسل تولید شده باشد و بسیار سخت بدست می آید و زحمت بسیاری نیز دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری آنا ؛عسل، شهدی شیرین و خوشمزه و چسبناکی است که حاصل تلاشهای میلیونها زنبور عسل است و برای  سلامتی و طول عمر بسیار مفید است و عسل کوهی به عسل مرغوبی گفته میشود که زنبورهای عسل در شکاف صخره های بزرگ تشکیل کُلُنی کرده باشند و در آنجا عسل تولید شده باشد و بسیار سخت بدست می آید و زحمت بسیاری نیز دارد.

هنگام خرید عسل کوهی باید بدانید ویژگیهای یک عسل مرغوب چیست و از کجا آمده است که من به دو مورد اشاره می کنم که مورد اول و مهم ترین مورد این است که زنبور بدون دخالت انسان عسل خوب و با کیفیت خود را درست کند و این عسل بهترین عسلی است که می توان یافت و اگر انسان در تولید عسل زنبور عسل دخالتی کند به عنوان مثال زنبور را در پرورش زنبور نگه دارد و گیاه مشخصی را به زنبور بدهد، آن عسل کیفیت معمولی ای را دارا خواهد بود.

دوم این است که زنبور عسل از چه گیاهی تغذیه کرده است که طعم، رنگ و مزه ی عسل به آن وابسته است و عسلهای روشن طعم ملایم و عسلهای تیره طعم تندی دارند و این به ذائقه ی مصرف کننده بستگی دارد که چه عسلی را می پسندد.

زنبورداری در ایران سابقه ی تاریخی داشته و  یکی از حرفه های قدیمی و اصیل ایرانیها بوده و هست و از دوره ی هخامنشیان تولید عسل کوهی بزرگ در کوه ها رواج داشته چون منبع اصلی و بزرگ قند در گذشته عسل سبلان بوده است و مردم به جای شکر از عسل استفاده می کردند و اما درچند قرن اخیر با یافتن منابع قندی دیگر مانند نیشکر و چغندر قند دیگر منبع اصلی قند نیست و بیشتر برای خواص دارویی و درمانی به سراغ عسل می روند.

همچنین عسل برای تقویت حافظه می باشد چون آنتی اکسیدان موجود در عصل طبیعی سلولهای مغزی را تقویت می کند که می تواند مغز را در بهترین وضعیت موجود نگه دارد و همچنین عسل به جذب کلسیم در مغز و حافظه کمک می کند و خطر ابتلا به زوال عقل در پیری را کاهش می دهد.

عسل کوهی چهل گیاه

عسل چهل گیاه عمده را صادر کنندگان بهتر است به صورت مستقیم خریداری نمایند؛ زیرا در این صورت می توانند محصولات را با کیفیت اصل و با قیمت ارزان تری تهیه کنند. با وجود اینترنت، دسترسی به بهترین عرضه کنندگان این محصول راحت می باشد. مشتریان عمده می توانند به راحتی محصولات مورد نیاز را از برترین عرضه کنندگان این محصول به صورت سفارشی خریداری نمایند. خریداران عمده جهت سفارش محصولات با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب می توانند با کارشناسان و مشاورین این سایت تماس گرفته و اطلاعات کافی در مورد محصولات و قیمت روز آنها را به دست آورند و همچنین محصولات مدنظر را خریداری نمایند.

تولید کننده عسل کوهی چهل گیاه خوانسار، این محصول بسیار عالی و با کیفیت را با قرار دادن کندو های خود در بهترین نقاط خوش آب و هوا و پر از گل و گیاه تولید نموده و محصول را بسته بندی شده در تمام مراکز فروش در سراسر کشور توزیع و در دسترس تمام مشتریان قرار داده است. تولید کننده محترم حتی امکان سفارش آنلاین عسل را در اختیار تمام متقاضیان قرار داده است.

خرید عسل کوهی

ابتدا این‌که برای خرید یک عسل کوهی وحشی مرغوب باید نحوه تشخیص نوع اصل و تقلبی این محصول را بدانید که در این مورد و برای افراد عادی امکان تشخیص محصول اصل بسیار کار سختی است و لذا در این مورد بهتر است تا یا از افراد متخصص هنگام خرید برای تشخیص مرغوبیت این محصول کمک بگیرید و یا برای خرید این محصول به سراغ یک فروشنده معتبر بروید که همواره سابقه خوبی در بازار خرید و فروش این محصول دارد و مورد تأیید مشتریان و متخصصان خرید و فروش این محصول در بازار می باشد.

نکته دیگری که به هنگام خرید عسل کوهی این محصول ارزشمند وجود دارد این است که همواره رنگ محصول عسل کوهی در بازار ثابت نیست و ممکن است با رنگهای متفاوتی از این محصول در فروشگاه های مختلف روبرو شوید که در این مورد لازم است بدانید که این تفاوت رنگ تنها به دلیل نوع گلها و گیاهانی است که مورد تغذیه زنبورهای وحشی کوهستان در مناطق مختلف قرار می گیرد و به جز طعم این نوع عسل، تأثیری در اصل بودن یا نبودن آن محصول نخواهد داشت.

 

انتهای رپرتاژ خبری/ ر

نظر شما