شناسهٔ خبر: 55663855 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون فوتبال | لینک خبر

نشست كامرانى فر با مسئولين مالى و دپارتمان داورى فيفا

دبيركل فدراسيون فوتبال با مسئولين امور مالى و دپارتمان داورى فيفا ديدار و گفت و گو كرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سايت رسمى فدراسيون فوتبال حسن كامرانى فر دبيركل فدراسيون در ادامه نشست هاى مشترك با مسئولين فدراسيون جهانى فوتبال با اعضاى دپارتمان داورى همچنين مسئولين امور مالى فيفا ديدار و گفت و گو كرد.
فهرست داوران بين المللى فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلى ايران، دوره هاى آموزشى داورى همچنين راه اندازى VAR در ايران، شركت هاى مورد تاييد و آغاز آموزش داوران در پروژه كمك داور ويديويى از جمله موضوعاتى بود كه در اين جلسه مورد بررسى قرار گرفت و مذاكرات مثبتى در اين خصوص انجام شد.
كلوديو مسئول اجرايى دپارتمان داوران فيفا از مسئولين داورى جام هاى جهانى ٢٠١٠ و ٢٠١٤ در ادوارى كه كامرانى فر نيز از نمايندگان داورى ايران در اين ادوار از رقابت بود نیز در اين نشست حضور داشت.
كامرانى فر همچنين در ادامه ديدارها و نشست هاى خودش با مسئولين بخش مالى فيفا نيز جلسه مشتركى را در خصوص راه هاى انتقال پول بلوكه شده فوتبال ايران و پروژه هاى عمرانى فدراسيون با توجه به مشکلات و موانع موجود برگزار كرد و مذاکرات خوبی در این خصوص صورت گرفت که با پیگیری امور بین الملل فدراسیون فوتبال و تعامل مسئولین امور مالی فیفا دنبال خواهد شد.

نظر شما