شناسهٔ خبر: 55663789 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

قیمت احتمالی محصولات جدید شیائومی فاش شد

به نظر می‌رسد که یک افشاگر قیمت دقیق سری 12T را قبل از رونمایی آن‌ها، منتشر کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گزارش‌های ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی شیائومی 12T و 12T Pro احتمالاً دو ماه دیگر رونمایی می‌شود. گوشی شیائومی 12T در نسخه‌ای مجهز به هشت گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و آبی عرضه خواهد شد؛ قیمت آن نیز ۶۴۹ یورو خواهد بود.

گوشی شیائومی 12T پرو نیز با همان پیکربندی و رنگ‌های مشابه با قیمت ۸۴۶ یورو عرضه خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود که این محصول به صفحه‌نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED با وضوح تصویر +FHD، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و حسگر اثرانگشت زیر صفحه‌نمایش مجهز شود. این گوشی شیائومی ظاهراً توسط سیستم‌عامل اندروید ۱۲ با MIUI 13 اجرا خواهد شد. قدرت سخت‌افزاری آن را احتمالاً تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 کوالکام با رم LPDDR5 و حافظه UFS 3.1 تأمین خواهد کرد.

انرژی مورد نیاز شیائومی 12T Pro با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ وات پشتیبانی می‌کند. این گوشی احتمالاً در پنل جلو از دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی و در پنل پشت از سه دوربین سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی میزبانی خواهد کرد.

از سوی دیگر پیش‌بینی می‌شود که شیائومی 12T نیز از مشخصات مشابهی بهره ببرد، اما به جای تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 کوالکام ظاهراً از تراشه Dimensity 8100-Ultra مدیاتک استفاده خواهد کرد. همچنین انتظار می‌رود از شارژ سریع ۶۷ واتی نیز پشتیبانی کند.

نظر شما