شناسهٔ خبر: 55663321 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

احصای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در اردبیل

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل بر احصای پروژه‌های محرومیت‌زدایی دارای پیشرفت فیزیکی در حاشیه شهرها و روستاهای استان اردبیل تأکید کرده و خواستار تلاش برای تأمین منابع و کمک به تکمیل این پروژه‌ها شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صبح امروز در نشستی با حضور سیدکمال‌الدین میرجعفریان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل، نماینده نهاد ریاست جمهوری در اجرای طرح محرومیت‌زدایی و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط، روند اجرا و تخصیص منابع اعتباری پروژه‌های محرومیت‌زدایی مورد بررسی قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در این نشست اظهار کرد: باید با احصای پروژه‌های محرومیت‌زدایی دارای پیشرفت فیزیکی در حاشیه شهرها و روستاها استان اردبیل برای تأمین منابع و کمک به تکمیل این پروژه‌ها تلاش شود.

احصای شاخص‌های مربوط به توزیع امکانات در استان اردبیل یک ضرورت است

وی افزود: شاخص‌های مربوط به توزیع امکانات از جمله مدارس و بهداشت و سرانه فضای ورزشی به درستی تعیین نشده که در این راستا استخراج فضاهای واقعی و احصای نیازمندی‌ها یک ضرورت است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل ادامه داد: همچنین استخراج سرانه واقعی فضاهای مختلف از جمله ورزشی، آموزشی و بهداشتی در سطح استان اردبیل نیز در تصمیم‌گیری مناسب و اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی حائز اهمیت است.

زمان تکمیل پروژه‌های محرومیت‌زدایی هدف‌گذاری شود

میرجعفریان بیان کرد: تلاش می‌شود با پیگیری و سرعت‌بخشی به روند اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی و همچنین استفاده از ظرفیت‌های اعتباری برای اجرای طرح‌های آبخیزداری، این طرح‌ها تکمیل و در  اختیار مردم قرار گیرد.

وی گفت: لازم است با اولویت‌بخشی به تزریق اعتبار به پروژه‌های نیمه‌تمام و اجرای این پروژه‌ها، برای تکمیل آن‌ها تا هفته دولت و یا دهه فجر هدف‌گذاری شود.

گفتنی است؛ در این نشست نمایندگان هر یک از دستگاه‌های اجرایی از جمله نوسازی مدارس، علوم پزشکی، آب و فاضلاب و راه، گزارشی را از روند اجرا و جذب اعتبارات مصوب پروژه‌های مربوط به محرومیت‌زدایی در دستگاه خود ارائه کردند.

انتهای پیام/۳۷۲۷/

نظر شما