شناسهٔ خبر: 55662937 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

استقرار هوای ناسالم در اصفهان/تمام ایستگاه‌ها قرمز و نارنجی

کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان، امروز در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرارگرفتن روی شاخص ۱۲۸ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _چهارشنبه بیست‌وششم مردادماه_ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۲۸ در وضعیت هوای ناسالم (نارنجی) ثبت شده است.

سنجش کیفیت هوا در ایستگاه استانداری اصفهان یا شاخص ۱۵۵، انقلاب با شاخص ۱۵۱، کاوه با شاخص ۱۵۳ در وضعیت هوای بسیار ناسالم برای عموم (قرمز) دارد.

ایستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های احمدآباد با شاخص ۱۱۷، باهنر با شاخص ۱۳۶، پروین با شاخص ۱۲۵، جی با شاخص ۱۴۳، خرازی با شاخص ۱۳۸، رودکی با شاخص ۱۳۲، رهنان با شاخص ۱۰۶، فرشادی با شاخص ۱۴۶، فیض با شاخص ۱۰۸ و ورزشگاه میثاق با شاخص ۱۰۷ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

ایستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه میرزا طاهر با شاخص ۶۹ در وضعیت هوای سالم (زرد) است.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های خواجو، باغ غدیر، دانشگاه و مبارکه فعال نیست.

در حال حاضر تنها ایستگاه‌های فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان اصفهان به جز شهر اصفهان، شاهین‌شهر و سجزی است که شاخص کیفی هوای شاهین‌شهر با قرار گرفتن روی عدد ۶۴ در وضعیت هوای سالم (زرد) و سجزی با شاخص ۴۱ در وضعیت هوای پاک (سبز) قرار دارند.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

نظر شما