شناسهٔ خبر: 55662810 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۱۶ پروژه ورزشی استان بوشهر در هفته دولت افتتاح و اجرایی می‌شود

بوشهر - ایرنا - سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: همزمان با هفته دولت امسال هشت پروژه نیمه تمام ورزشی که در دولت سیزدهم به سرانجام رسید، بهره برداری و عملیات اجرایی هشت طرح جدید نیز در مجموع با اعتبار ۸۸۱ میلیارد ریال آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -

کمال صالح احمدی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اعلام کرد: از این میزان اعتبار ۱۸۴ میلیارد ریال مربوط به هشت پروژه ورزشی افتتاحی و ۶۹۷ میلیارد ریال طرح های آغاز می‌شود عملیات اجرایی است.

وی عنوان کرد: سالن ورزشی چند منظوره برکه چوپان، ورزشگاه جدید دیر، چمن مینی فوتبال روستاهای سیاهمکان، بهمنیاری، جزیره شمالی، سکوی تماشاگران بندر امام حسن، روشنایی زمین دیر، فنس کشی زمین فوتبال عامری، سکوی تماشاگران و سالن ورزشی جانبازان کنگان پروژه هایی است که در هفته دولت افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

صالح احمدی ادامه داد: همچنین ورزشگاه جدید و استخر دیر، پیست تارتان گناوه، چمن مصنوعی ورزشگاه های دلوار و روستای ملگپ و روشنایی و فنس کشی چند ورزشگاه دیگر در استان بوشهر نیز کلنگ زنی خواهد شد و عملیات اجرایی آن  آغاز می‌شود.

سرپرست ورزش و جوانان استان بوشهر ضمن قدردانی از همراهی و حمایت استاندار بوشهر و معاونان استانداری، نمایندگان استان در مجلس، فرمانداران، شهرداری‌ها و دهیاری‌های این استان گفت: برخی از این پروژه‌ها از خواسته‌های دیرینه مردم بود که پس از سال‌ها با تلاش شبانه روزی و اقدام جهادی تکمیل و تجهیز و به بهره برداری می‌رسد.

 دوم تا هشتم شهریور ماه هر سال همزمان با سالروز شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت نام‌گذاری شده است.

نظر شما