شناسهٔ خبر: 55662338 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

قدردانی فرماندار شهرکرد از مردم صبور این شهر در پی مشکل آب+فیلم

فرماندار شهرستان شهرکرد از مردم صبور و نجیب شهرکرد به دلیل مشکلات پیش آمده به دنبال قطعی ۹ روزه آب در این شهر قدردانی کرد.

صاحب‌خبر -

آقای ارژنگ در مصاحبه با خبر ساعت ۸ صبح امروز با شبکه خبر گفت: به دنبال مشکل قطعی آب شهرکرد تمامی گروه‌های تخصصی از سراسر کشور به مرکز استان اعزام شدند و چندین برنامه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: از جمله این طرحها، اجرای خطوط پدافندی تامین آب شهرکرد بود که در ۳ حوزه کاری در حال اجراست.

ارژنگ اظهار کرد: اولی طرح پدافندی افزایش دبی خط انتقال سامان به شهرکرد بود تا کمی مشکل برطرف شود.

وی گفت: خط پدافندی دوم، طرح عمان بود که با تلاش جهادی و شبانه روزی در این خطوط انجام شد و تلاش می‌کنیم در ساعات اولیه امروز آب شرب از این خط وارد شبکه شود.

فرماندار شهرستان شهرکرد افزود: طرح سوم هم موسوم به طرح فدک است که هنوز به مراحل انتهایی نرسیده است و انتظار داریم با خط پدافندی سوم مابقی آب مورد نیاز مصرف مردم شهرکرد به شبکه داخلی شهر انتقال داده شود.

ارژنگ گفت: با اضافه شدن این خطوط پدافندی بخش عمده‌ای از مشکلات شرب شهر حل خواهد شد، اما همچنان در مناطقی با قطعی آب مواجه هستیم تا خط سوم وارد مدار شود.

بیشتر بخوانید

وی گفت: به لحاظ اینکه مدت زمان قطعی آب طولانی شد مردم شهرکرد واقعا صبوری و همراهی کردند و من از مردم تشکر می‌کنم.

فرماندار شهرستان شهرکرد از مسئولان آبفیای کشور، وزارت نیرو و وزیر نیرو، درخواست کرد: در راستای تامین آب پایدار، برنامه‌های مطالعاتی و اجرایی دقیقی داشته باشند تا در آینده دیگر شاهد قطعی آب در این حوزه نباشیم.

 

<div id="video-display-embed-code_16485976"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/8214872/16485976?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما