شناسهٔ خبر: 55662049 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آزادگان مایه سربلندی ملت ایران هستند/ «ایمان» رمز مقاومت در اسارت

مدیرکل بنیاد شهید هرمزگان گفت: مقاومت آزادگان سرافراز در سیاهچال‌های بعث و بازگشت غرورمندانه آنان در اوج ایستادگی سبب سربلندی ملت ایران در جهان شد.

صاحب‌خبر -

عطا ناوکی مدیرکل بنیاد شهید هرمزگان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس بندرعباس با گرامیداشت 26 مردادماه، سالروز بازگشت غرورمندانه آزادگان به میهن اسلامی‌مان، عنوان کرد: مقاومت آزادگان سرافراز در سیاهچال‌های بعث نه تنها روحیه دشمنان را تضعیف کرد بلکه ملت ایران را سربلند و همگان را به تعظیم و احترام در مقابل سرو قامتان همیشه استوار کشور وادار ساخت.

وی با بیان این که همه ابرقدرت‌ها متوجه شدند در صورت هرگونه خیال واهی با شکست بزرگی مواجه خواهند شد، خاطرنشان کرد: ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت غرورآفرینان به میهن اسلامی؛ به عنوان روزی بزرگ و ماندگار در برگ زرّین تاریخ انقلاب اسلامی و پر از افتخار وحماسه ثبت شده است.

ناوکی تصریح کرد: آزادگان دلاور و سرافراز با تأسی از سیره ائمه اطهار (ع) و با درس گرفتن از زندگی حماسه ساز دشت کربلا «حضرت زینب (س)» که اسوه مقاومت و شکیبایی بود، توانستند دوران دشوار اسارت را پشت سر گذاشته و شکوه پایداری و عزت را برای کشورمان به ارمغان بیاورند.

مدیرکل بنیاد شهید هرمزگان، از عنصر ایمان به عنوان مهم‌ترین شاخصه وجودی آزادگان دلاور میهن اسلامی‌مان برای مقاومت در برابر فشارهای روانی و جسمانی بعثیان در دوران اسارت یاد کرد و خاطرنشان ساخت: روزهای سخت اسارت هرگز سبب وادادگی آزادگان رشید کشورمان نشد و آنان در روزهای بازگشت خود به کشورمان، امید را به میهن تزریق کردند.

انتهای پیام/ 3728

نظر شما