شناسهٔ خبر: 55661802 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مسابقات منطقه یک فراجا به میزبانی پلیس استان

مسابقات منطقه یک فراجا با حضور تیم‌هایی از استان‌های سمنان، گلستان، گیلان و مازندران برگزار و نفرات اول تا سوم در رشته‌های جودو، تیراندازی و تنیس روز میز توسط داوران مشخص شد.

صاحب‌خبر -

در مسابقات تیراندازی در قسمت تیمی، استان گیلان مقام اول، خراسان شمالی مقام دوم و استان سمنان نیز مقام سوم را کسب کردند و در قسمت انفرادی نیز رامین جباری از پلیس خراسان شمالی رتبه سوم این مسابقات را از آن خود کرد.

در رشته ورزشی تنیس روی میز هم تیم‌های خراسان شمالی، گیلان و مازندران به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند و در قسمت انفرادی نیز سلمان نیک نژاد جمعی پلیس شهرستان بجنورد رتبه اول این رشته ورزشی را از آن خود کرده است.

در رشته ورزشی جودو نیز تیم‌های خراسان شمالی، مازندران و گلستان به ترتیب در سکوی اول تا سوم قرار گرفتند.

در همین رشته ورزشی، مهدی صداقت در وزن منفی ۶۰ کیلوگرم و پویا سلیمی در وزن منفی ۶۶ کیلوگرم از خراسان شمالی مقام اول را کسب کردند.

در وزن منفی ۷۳ کیلوگرم نیز بهنام سراج از خراسان شمالی، محمدرضا حیدری از گلستان و میثم عمرانی از استان سمنان به ترتیب بر سکوی اول تا سوم قرار گرفتند.

بر پایه‌ی گزارش در وزن منفی ۸۱ کیلوگرم قدیر سراج فرد از خراسان شمالی، نیما عربی از گلستان و ایمان رنجبر از مازندران به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

در وزن منفی ۹۰ کیلوگرم هم عارف رهبر از استان مازندران رتبه اول، هادی ترکانلو از خراسان شمالی رتبه دوم و محمد خاکی از استان گلستان رتبه سوم را از آن خود کردند.

در وزن منفی ۱۰۰ کیلوگرم نیز احمد غفاری نسب از خراسان شمالی، علی‌رضا حیدری از مازندران و جواد فرهادی از استان سمنان به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

شایان‌ذکر است در وزن مثبت ۱۰۰ کیلوگرم هم امین قلی زاده از خراسان شمالی و رضا اصغری از استان مازندران به ترتیب مقام اول و دوم را کسب کردند.

نظر شما