شناسهٔ خبر: 55661503 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

سقط روزانه هزار جنین مشروع در کشور! یک کارشناس مذهبی: هدف دشمن این است که علی اصغرها، علی اکبرها، قاسم ها و عباس ها زاده نشوند

یک کارشناس مذهبی گفت: اگر حضرت ام البنین(س) صاحب چهار فرزند نبودند و یا فرزندان ولایت مداری تربیت نکرده بودند، نمی توانستند تولید قدرتی برای امام حسین(ع) بکنند.

صاحب‌خبر -
یک کارشناس مذهبی گفت: اگر حضرت ام البنین(س) صاحب چهار فرزند نبودند و یا فرزندان ولایت مداری تربیت نکرده بودند، نمی توانستند تولید قدرتی برای امام حسین(ع) بکنند. تلاش دشمن در این است که همچون فرزندان ام البنین(س) در کشورمان متولد نشود. علی اصغرها، علی اکبرها، قاسم ها و عباس ها زاده نشوند.
به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج-از خوزستان،حجت الاسلام و المسلمین امیر میرعلایی اظهار کرد: هدف دشمنان ما، جلوگیری از فرزندآوری بانوان ماست و متاسفانه با همان شعار فمینیستی، مادران و دختران امروز ما که باید فرزندان خود را مثل علی اصغر(ع) و علی اکبر(ع) در آغوش بگیرند، به جای آن سگ پرورش می دهند.
وی تصریح کرد: تاسف آور است که امروز بگوییم روزانه هزار سقط جنین در کشور رخ می دهد که بیش از ۹۲ درصد آنها مشروع هستند و به بهانه های واهی و چند صباحی تفریح به طور رسمی یا غیر رسمی سقط می شوند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) گفت: گاهی در گوشه ای از کشور ممکن است تعدادی انسان بر اثر اتفاقاتی از بین بروند که چه آشوب و قشقرق ها به پا می شود آن هم به این دلیل که جان انسان ها برایمان عزیز است اما اینکه هر روز هزار قتل نفس که معادل سقوط سه هواپیمای غول پیکر در روز و ۳۶۵ هزار سقط در طول سال می شود، صدایی از هیچ طرفدار حقوق بشر و حقوق زن بلند نمی کند.
حجت الاسلام و المسلمین میرعلایی گفت: امروزه دشمنان ما در تلاشند که مادر ایرانی نتواند نقش خود را در خصوص فرزندآوری ایفا کند، فرزندی به دنیا نیاورد و اگر هم تولدی صورت می گیرد، محیط مناسبی برای تربیت نسل مومن انقلابی فراهم نباشد.
وی عنوان کرد: اگر می خواهیم زمینه حکومت امام زمان(عج) را فراهم کنیم باید بتوانیم برای ایشان تولید قدرت کنیم و مهمترین تکلیف ما فرزندآوری و تربیت نسلی پاک در دامان مادران پاک است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: قیام روز عاشورا گرچه در یک نصف روز اتفاق افتاد اما یک برنامه عملی کامل برای کسانی است که می خواهند در برنامه های عبادی، اجتماعی، فرهنگی و اقدامات جهادی سلوک الی الله داشته باشند.
حجت الاسلام و المسلمین میرعلایی با اشاره به الگو پذیری ادیان مختلف از حادثه کربلا و اشاعه فرهنگ عاشورایی در همه مکان ها و زمان ها، افزود: رهبر فقید هندوستان گفته است که زندگی نامه افراد زیادی از جمله امام حسین (ع) را مطالعه کرده ام و به این نتیجه رسیدم که تنها نسخه آزادی بخش برای مردم کشورم برای رسیدن به آزادی، همان نسخه ای است که امام حسین(ع) ارائه کرده اند.
وی بیان کرد: امام حسین(ع) برای پیرغلامان و پیرمردان، حبیب ابن مظاهر، برای میانسالان، قمر بنی هاشم(ع)، برای جوانان, حضرت علی اکبر(ع)، برای نوجوانان حضرت قاسم(ع) و حتی برای شیرخواران الگویی مثل حضرت علی اصغر(ع) را به جهانیان معرفی کرده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) همچنین به حضرت زینب(ع)،ام وهب، مادران حضرت علی اصغر و علی اکبر علیهما السلام به عنوان الگوهای بی بدیل زنان در کربلا اشاره و عنوان کرد: در طول تاریخ شاهد این هستیم که هر کجا مردی به موفقیتی رسیده، یک زن در کنارش قرارداشته است. اگر حضرت موسی(ع) می تواند کلیم الله شود چون مادر موسی(ع) در کنارش بوده است. اگر حضرت عیسی(ع) توانست روح الله شود چون وجود حضرت مریم موثر بوده. اگر حضرت علی(ع) و پیامبر(ص) توانستند به تکالیفشان عمل کند و در غزوات دوشادوش یکدیگر حاضر شوند به دلیل پشتیبانی حضرت زهرا(س) و حضرت خدیجه از ایشان بوده است.
حجت الاسلام و المسلمین میرعلایی بر لزوم پرداختن به نقش و جایگاه زن، بیش از پیش تاکید کرد و گفت: هر چند که در غرب یک جریان فمینیستی شکل گرفته اما بالاترین نوع دفاع و اهمیت به زنان را در صدر اسلام می بینیم. در آن زمان جاهلی که دختران خود را زنده به گور می کردند و بویی از تمدن نبرده بودند، این رسول خدا بود که خم می شدند و دست حضرت فاطمه(س) را می بوسیدند. در جریان غدیر خم نیز، پیامبر گفتند که تمامی زنان باید با امام علی(ع) بیعت کنند و همین هم شد.
وی ادامه داد: نقش مادری، همسری وکنشگر اجتماعی فعال را در وجود حضرت زینب(س) می توان دید . آنجا که باید نقش همسری را ایفا می کرد در کنار عبدالله بود، آنجا که باید مادر خوبی می شد، دو فرزند شهید را تربیت و تقدیم کرد، در برهه ای که باید خواهرانه عمل می کرد برای برادرانش سنگ تمام گذاشت و مهم تر از همه اینکه به عنوان یک کنشگر اصطلاحا فرهنگی اجتماعی در مجلس یزید خطبه خواند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) با بیان اینکه جهاد زینب آن بود که با فداکاری های خودش، روشنگری و جهاد تبیین کرده و جامعه را از ظلمت نجات دهد، تصریح کرد: وقتی حضرت زینب(س) وارد مجلس یزید شد به کسانی که گریه می کردند خطاب کرد که ای مرد نمایان نامرد، امروز بیشتر گریه کنید و کمتر بخندید. ای یزید هر چقدر می توانی تلاش خود را به کار بگیر اما نمی توانی نام ما را محو کنی. با این روشنگری حضرت زینب(س) همگان دیدند که یزید با آن همه تبختری که بر تخت نشسته بود چگونه به خواری و ذلت کشیده شد.
حجت الاسلام و المسلمین میرعلایی توضیح داد: نقش مادران در واقعه عاشورا بی بدیل بود از جمله ام وهب که پس از شهادت فرزندش، سر پسرش را به سمت دشمن پرتاب کرد و گفت ما چیزی را که در راه خدا دادیم پس نمی گیریم. حضرت ام البنین(س) با اینکه در کربلا حضور فیزیکی نداشتند اما زمینه خدمت رسانی برای امام خود را با تربیت چهار فرزند فراهم کرده بود و وقتی بشیر خبر شهادت امام حسین(ع) را برایش آورد، ام البنین یک جمله گفتند که ای بشیر فرزندان من و هر آنچه روی زمین است همه فدای حسین(ع) باد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس

برچسب‌ها:

نظر شما