شناسهٔ خبر: 55661269 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: کرج امروز | لینک خبر

به قلم علی قاسم پور؛

سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی؛ نمادِ پیروزی «ایمان و استقامت» بر «شکنجه و اسارت»

رئیس شورای اسلامی شهر کرج طی یادداشتی ۲۶ مرداد ماه سالروز بازگشتِ پُرافتخار آزادگانِ سرافراز به خاک میهن اسلامی را گرامی داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش کرج امروز، متن یادداشت بدین شرح است:

امروز ۲۶ مرداد ماه سالروزِ بازگشت آزادگانی از جنس حُریت و آزادگی و جوانمردی به خاکِ میهن اسلامی مان است، سرو قامتانی که در راه دفاع از مرزها و ناموسِ ملت سختیِ اسارت به جان خریدند و در زیر شدیدترین شکنجه ها به آرمانهای خود پشت نکردند.

آزادگانِ سرافراز با روحیه زینب گونه در خاکِ دشمن سفیری شایسته از جمهوری اسلامی بودند و به عنوان فرزندان روح الله ثابت کردند که صبر و استقامت و شجاعت بر ظلم و ظلمت و شلاق پیروز است و گرچه برخی از ایشان در دوره اسارت توفیقِ عروج و شهادت یافتند اما در نهایت با صلابت به خاک میهن اسلامی بازگشتند و کشورمان را معطر به عطرِ ایستادگی و مقاومت نمودند.

گرامیداشت «روزهای شیرین بازگشت» نمادِ ادای احترام به آزادگانی است که بخشی از شیرین ترین روزهایِ عمر را به دور از خانواده و عزیزان و در تبعیدِ اسارت گذراندند و با عزم و ایمانی برگرفته از ارادتِ قلبی به شهدای کربلا، حماسه ای دیگر آفریدند و نام و یادِ خود را در دفتر افتخاراتِ انقلاب اسلامی ثبت و ضبط نمودند.

سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را به آحاد مردم شریف و ولایتمدار استان البرز و کلانشهر کرج به ویژه آزادگانِ عزیز استان و خانواده های صبور و نجیب و بزرگوار ایشان تبریک می گویم و سلامتی و سعادتمندی این عزیزان را از درگاهِ خداوند متعال خواهانم.

علی قاسم پور

رئیس شورای اسلامی شهر کرج

۲۶ مرداد ۱۴۰۱

سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی؛ نمادِ پیروزی «ایمان و استقامت» بر «شکنجه و اسارت»

نظر شما