شناسهٔ خبر: 55660872 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

بازگشت غیرمنتظره مدافع جنجالی به استقلال/ بازیکن مغضوب مجیدی در لیست خرید ساپینتو

استقلال بعد از جدایی وریا غفوری از این تیم هنوز موفق نشده تا یک مدافع راست مطمئن را به خدمت بگیرد. آبی ها با تصور اینکه رضا میرزایی می تواند در مواقع لزوم ذخیره خوبی برای صالح حردانی باشد لیگ را آغاز کردند اما در همان بازی نخست ضعف های استقلال در این نقطه از زمین به چشم آمد تا حالا این تیم به دنبال جذب یک مدافع راست باشد.

صاحب‌خبر -

استقلال بعد از جدایی وریا غفوری از این تیم هنوز موفق نشده تا یک مدافع راست مطمئن را به خدمت بگیرد. آبی ها با تصور اینکه رضا میرزایی می تواند در مواقع لزوم ذخیره خوبی برای صالح حردانی باشد لیگ را آغاز کردند اما در همان بازی نخست ضعف های استقلال در این نقطه از زمین به چشم آمد تا حالا این تیم به دنبال جذب یک مدافع راست باشد.

اگرچه لیست آبی ها این روزها پر شده و برای اضافه شدن بازیکنانی مانند یزدانی و قائدی استقلال باید نام 2 بازیکن خود را خط بزند اما ساپینتو چاره ای ندارد تا از ترافیک خط حمله و دفاع خود کم کند و یک مدافع راست را به خدمت بگیرد.

در این میان گزینه ای که گفته می شود شانس برگشت به استقلال را پیدا کرده احمدرضا موسوی است. مدافع راستی که در زمان فرهاد مجیدی به یکباره در لیست خروج قرار گرفت اما همیشه وعده بازگشت به این تیم را داده بود. موسوی بعد از خروج از استقلال اظهارات جنجالی علیه مجیدی انجامداده بود.

با این حال گفته می شود فیلم بازی های این بازیکن در اختیار ساپینتو قرار گرفته و او با جذب این بازیکن موافقت کرده است. باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده و بعد از خالی شدن لیست استقلال جذب این بازیکن نهایی خواهد شد یا نه.

بازگشت غیرمنتظره مدافع جنجالی به استقلال/ بازیکن مغضوب مجیدی در لیست خرید ساپینتو

نظر شما