شناسهٔ خبر: 55655902 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

رهبر حماس:

مقاومت در کرانه باختری با چتر حمایتی مردم در حال تقویت است

یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که مقاومت فلسطین زیر چتر حمایتی مردمی عمل می‌کند و همین مسئله موجب تقویت موجودیت آن در کرانه باختری شده است.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از رسانه های فلسطینی ، محمود مرداوی یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که مقاومت فلسطین زیر چتر حمایتی مردمی عمل می‌کند و همین مسئله موجب تقویت موجودیت آن در کرانه باختری شده است.

 

وی امروز سه شنبه در گفتگو با حریه نیوز تاکید کرد که مبارزان مقاومت در جنین، طولکرم و نابلس اگر قبلا برای دشمن شناخته شده بودند، اکنون زیر چتر پوششی و حمایتی مردمی فعالیت می‌کنند و ضربات سخت و دردناکی به شهرک‌نشینان و نظامیان صهیونیست وارد می‌کنند.

 

مرداوی تصریح کرد که مقاومت با توسعه شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری مقابله می‌کند و همین مسئله موجب نگرانی ارتش رژیم صهیونیستی شده که نیروهای خود را در مرزهای جنوبی و شمالی مستقر کرده است.

 

وی عنوان کرد که حمایت مردمی از مقاومت این پیام را می‌رساند که ملت فلسطین به گزینه مقاومت و حمل سلاح علیه اشغالگران، به عنوان تنها گزینه برای رهایی از بند اشغالگری پایبند است   .

 

انتهای پیام/م

نظر شما