شناسهٔ خبر: 55655463 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

رونمایی از تیم کامل یحیی برابر فولاد خوزستان ماجراجویی پنجم لوکادیا در ایران محمدرضا سلیمانی به ذوب‌آهن پیوست دیاباته در راه ایران؛ تراکتور یا پرسپولیس؟

صاحب‌خبر -

شفقنا _ شاگردان یحیی در دومین بازی لیگ برتر فوتبال ایران با تیم سرسخت فولاد دیدار خواهد کرد. در این بازی از چند بازیکن جدید رونمایی خواهد شد.

به گزارش شفقنا ورزشی، بازیهای هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران چند روز دیگر برگزار می شود. در یکی از حساس ترین بازیهای این هفته پرسپولیس با فولاد خوزستان دیدار خواهد کرد. هر دو تیم در هفته اول مقابل حریفان خود متوقف شدند و به یک امتیاز بسنده کردند. پرسپولیس در بازی اول مقایل ذوب آهن بعد از اخراج بازیکن تیم حریف بازی هجومی به نمایش گذاشت اما بازیکنان نتوانستند دروازه این تیم را باز کنند.

رونمایی از بازیکنان جدید مقابل فولاد

پرسپولیس در بازی حساس مقابل فولاد میی تواند از سه بازیکن دیگر تیمش در لیست استفاده کند. پرسپولیس در بازی مقابل ذوب آهن به دلیل مصدومیت امید عالیشاه و مرتضی پورعلی گنجی را در اختیار نداشت. اکنون این بازیکنان شرایط همراهی پرسپولیس را برابر فولاد خوزستان خواهند داشت و در لیست این بازی در صورت صلاحدید کادر فنی قرار خواهند گرفت. با حضور پورعلی گنجی در ترکیب اصلی به احتمال زیاد تغییراتی را در خط دفاعی پرسپولیس شاهد خواهیم بود و باید دید یحیی چه تصمیمی در نهایت خواهد گرفت.

مهمترین بازیکنی که شاید شاهد حضور او در دیدار مقابل فولاد باشیم یورگن لوکادیا مهاجم هلندی پرسپولیس است که به تازگی به این تیم پیوسته است. با توجه به اینکه او مدتی از زمین بازی دور بوده است در صورت صلاحدید کادرفنی و آمادگی بدنی، در لیست این بازی قرار خواهد گرفت.

خبرهای داغ دیگر:

ماجراجویی پنجم لوکادیا در ایران

محمدرضا سلیمانی به ذوب‌آهن پیوست

دیاباته در راه ایران؛ تراکتور یا پرسپولیس؟

نظر شما