شناسهٔ خبر: 55655185 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

دو کماندار کشورمان فینالیست شدند

گیسا بایبوردی در نیمه‌نهایی به مصاف کمانداری از ترکیه رفت و با نتیجه ۱۴۴ بر ۱۴۰ به پیروزی رسید و فینالیست شد. محمدصالح پالیزبان در نیمه‌نهایی به مصاف نماینده ترکیه رفت و با نتیجه ۱۴۹ بر ۱۴۸ به پیروزی رسید.

صاحب‌خبر -

فرارو؛ دو کماندار کشورمان به فینال مسابقات کشور‌های اسلامی راه یافتند.

به گزارش فرارو، مسابقات مرحله حذفی تیراندازی با کمان کشور‌های اسلامی درحالی برگزار شد که کمانداران کشورمان در ماده کامپوند به مصاف رقبای خود رفتند.

نتایج کمانداران کامپوند کشورمان به شرح زیر است:

کامپوند مردان:

محمدصالح پالیزبان پس از استراحت در دور نخست مسابقات حذفی، در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف کمانداری از مالزی رفت و با نتیجه ۱۴۵ بر ۱۴۴ به پیروزی رسید. وی در یک چهارم نهایی به مصاف دیگر نماینده مالزی رفت و با نتیجه ۱۴۵ بر ۱۴۳ به پیروزی رسید و به نیمه‌نهایی راه یافت. وی در نیمه‌نهایی به مصاف نماینده ترکیه رفت و با نتیجه ۱۴۹ بر ۱۴۸ به پیروزی رسید. پالیزبان روز پنجشنبه برای کسب مدال طلا به مصاف نماینده مالزی می‌رود.

امیر کاظم‌پور پس از استراحت در دور نخست مسابقات حذفی، در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف کمانداری از مالزی رفت و با نتیجه ۱۴۴ بر ۱۴۳ شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

محمد معدن‌دار در دور نخست به مصاف حریفی از عربستان رفت و با نتیجه ۱۳۹ بر ۱۳۲ به پیروزی رسید. وی در یک هشتم نهایی به مصاف نماینده ترکیه رفت و با نتیجه ۱۴۳ بر ۱۳۶ شکست خورد و از گردونه مسابقات کنار رفت.

کامپوند بانوان:

گیسا بایبوردی پس از استراحت در دور نخست، در یک چهارم نهایی به مصاف کمانداری از بنگلادش رفت و با نتیجه ۱۴۴ بر ۱۴۳ به پیروزی رسید و به نیمه‌نهایی صعود کرد. وی در نیمه‌نهایی به مصاف کمانداری از ترکیه رفت و با نتیجه ۱۴۴ بر ۱۴۰ به پیروزی رسید و فینالیست شد. بایبوردی برای کسب مدال طلا روز پنجشنبه به مصاف کمانداری از ترکیه می‌رود.

نظر شما