شناسهٔ خبر: 55655085 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

میان این همه ستاره کار سختی داریم

مجید نصیری، مدافع جوان مس رفسنجان می گوید هرسال انگیزه شان بیشتر می‌ شود و به همان میزان رتبه بالاتری نیز کسب خواهند کرد!

صاحب‌خبر -

مجید نصیری در خصوص کسب تساوی مس رفسنجان مقابل نساجی مازندران به خبرنگار ما گفت:  به تمام بچه ها خسته نباشید می گویم. به نظرم حق ما سه امتیاز بود ولی خدا را شکر توانستیم امسال فصل را با امتیاز شروع کنیم و امیدوارم در ادامه بازی ها امتیازات بیشتری کسب کنیم‌‌.

او در خصوص اعتراض مس رفسنجان به صحنه داوری ادامه داد: به نظر من کارشناسان باید در مورد آن صحنه‌ها نظر بدهند که این کار را هم کردند اما پنالتی که برای نساجی گرفته شد کاملا در شرایط آفساید بود.

میان این همه ستاره کار سختی داریم

این بازیکن که سال گذشته از مهره های ثابت خط دفاع مس بود در مورد اینکه چرا در این دیدار به عنوان یار تعویضی به زمین آمد توضیح داد: این یک تصمیم فنی است و همان کاری را می کنم که  کادرفنی صلاح ببیند. من چه یک دقیقه بازی کنم چه ۹۰ دقیقه تمام توانم را می گذارم تا بهترین راندمان را در آن بازی داشته باشم.

نصیری در مورد اینکه با توجه به هزینه ای که کردند و جذب بازیکنان با کیفیت توقعات از این تیم بالا رفته عنوان کرد: خیلی از تیم ها از ما بیشتر هزینه کردند. امسال یک لیگ سخت داریم چون تیم ها پر از ستاره هستند. ما تمام توانمان را می گذاریم بهترین نتایج را بگیریم و هر سال انگیزه ما بیشتر می‌شود و ما سعی میکنیم بهترین جایگاه را بگیریم.

وی در در مورد این که چه جایگاهی برای مس متصور هستند توضیح داد: ما تمام تلاشمان را می کنیم بتوانیم رتبه خیلی خوبی به دست بیاوریم که از سال های قبل بهتر باشد. تیم پر مهره و خوبی داریم و در کنار رقابت، بچه ها رفاقت خوبی هم دارند و همین موضوع باعث بهتر شدن عملکرد مس خواهد شد‌.

نصیری در پایان در در مورد دربی کرمان و دیدار با گل گهر سیرجان در هفته دوم از رقابت‌های لیگ برتر افزود: این هفته بازی سختی با تیم خوب و پر مهره گل گهر داریم. امیدوارم با حضور تماشاگران پرشور رفسنجان دست پر از این بازی بیرون بیاییم و شرایط خوبی را رقم بزنیم.

 

نظر شما