شناسهٔ خبر: 55655052 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

هشتمین گواهی فعالیت امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات صادر شد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان، از صدور هشتمین گواهینامه افتا در گرایش پیاده سازی امنیت فیزیکی و محیط پیرامونی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری برنا، محمد احمدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان در مراسم اعطای گواهینامه افتا به شرکت خدماتی فنی مهندسی فن آوران شبکه هیرکان گفت: امروز استفاده از محصولات فناوری اطلاعات در لایه های مختلف جامعه گسترش یافته و این امر باعث توجه بیش از پیش به امنیت شده است.

وی تصریح کرد: از این رو شرکت های فعال در حوزه ارائه خدمات موظف شده اند تا با کسب مجوز از خسارات احتمالی ناشی از بکارگیری محصولات ناامن پیشگیری کنند.

احمدی در توضیح اهمیت کسب مجوز افتا از سوی شرکتها گفت: به منظور افزایش سطوح کیفی و کمی خدمات، هشتمین گواهینامه افتا در حوزه های خدمات مدیریتی افتا صادر شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان اظهار کرد: همکاران ما در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان آمادگی دارند مشاوره لازم در زمینه اخذ گواهینامه را به شرکت‌ها ارائه کنند تا شرکتهای توانمند در حوزه‌های مختلف، موفق به اخذ گواهینامه مربوطه شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت‌های متقاضی فعالیت در هر یک از حوزه‌های خدماتی افتا می‌توانند، با مطالعه‌ی آیین نامه ساماندهی مربوطه، حوزه‌های خدمات افتایی مورد نظر خود را برای اخذ پروانه، انتخاب کرده و با مراجعه به وب‌سایت اداره کل نما در سازمان فناوری اطلاعات به نشانی sec.ito.gov.ir درخواست خود را ثبت، و نسبت به اخذ مجوز اقدام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما