شناسهٔ خبر: 55654904 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حمایت ۴۰ میلیارد ریالی موقوفه نصیرالملک شیراز از هیات های عزاداری محرم

شیراز- ایرنا- مدیر موقوفه نصیرالملک شیراز گفت: این موقوفه امسال در ایام عزاداری سالار شهیدان امام حسین (ع)، به میزان ۴۰ میلیارد ریال از هیات‌های عزاداری حسینی حمایت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی طهماسبی، روز سه شنبه در جمع خبرنگاران در شیراز افزود: در ایام عزاداری محرم این موقوفه اقلام مورد نیاز ۱۰۳ هیات، مسجد، حسینیه، بقاع متبرکه و موکب در شهر شیراز را تهیه و توزیع کرد.
وی، با اشاره به برپایی پنج موکب حسینی توسط موقوفه نصیرالملک در شهر شیراز ادامه داد: همچنین با توجه به در پیش بودن آیین پیاده روی اربعین حسینی، موقوفه نصیرالملک امسال اقدام به برپایی موکب اربعین در کشور عراق خواهد کرد و میزبان زائران حسینی (ع) در شهر کربلا خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: حمایت از هیات های عزاداری توسط این موقوفه در سال های اخیر فقط در دهه اول محرم انجام می شد اما از سال گذشته این حمایت از ابتدای محرم تا پایان صفر انجام می شود.
مدیر موقوفه نصیرالملک شیراز افزود: امسال و در دهه نخست محرم افزون بر ۳۰۰ هزار دست غذا و هچنین اقلام مورد نیاز تهیه چایی و شربت برای پذیرایی از عزادران حسینی در اختیار موکب ها و هیات ها قرار گرفت.

نظر شما