شناسهٔ خبر: 55654191 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

رقابت در پست هافبک دفاعی هم اوج گرفت؛

کریمی کاپیتانِ جوان و دوپسته تیم مورایس

محمد کریمی در مصاف با استقلال و در حضور نام‌های بزرگ، بازوبند کاپیتانی دومین تیم پرافتخار تاریخ لیگ برتر را به بازو بسته بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، پیش از این در بازی‌های تدارکاتی پیش فصل طلایی‌پوشان اصفهانی مشخص شده بود که محمد کریمی یکی از کاپیتان‌های سپاهان در لیگ بیست و دوم خواهد بود. البته که در صورت حضور جلال علی‌محمدی، این بازیکن جلوتر از سایرین بازوبند کاپیتانی را به بازو خواهد بست.
با این حال آنچه از بازی‌های پیش فصل و همینطور نمایش سپاهان مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی برمی‌آید این است که محمد کریمی در لیگ بیست و دوم نقشی محوری در سپاهان تحت تفکرات ژوزه مورایس خواهد داشت.

 محمد کریمی یکی  از خریدهای امیر قلعه‌نویی پس از حضور در این تیم در پنجره تابستانی لیگ هجدهم بود. این بازیکن بابلی 26 ساله حالا پس از چهار فصل حضور مداوم و موثر به قدیمی‌ترین بازیکن ترکیب فعلی تیم بدل شده است. البته جلال علی‌محمدی که در آکادمی سپاهان رشد کرده از او قدیمی‌تر است.  با این حال علی‌محمدی پس از پیوستن به سپاهان در ابتدای لیگ  شانزدهم، در میانه لیگ هجدهم از جمع طلایی‌پوشان جدا شد و دوباره در ابتدای لیگ بیستم و با درخواست محرم نویدکیا به سپاهان بازگشت تا حالا به عنوان کاپیتان اول تیم شناخته شود.

کریمی مقابل استقلال در روزی که مانوئل فرناندز ستاره جدید سپاهانی‌ها برای تطبیق بیشتر با شرایط جدیدش روی نیمکت نشسته بود، یکی از دو هافبک تهاجمی تیم بود که متمایل به محمد علی‌نژاد در سمت چپ بازی می‌کرد و یاسین سلمانی هم دیگر هافبک هجومی سپاهان بود.
با این حال وقتی فرناندز به ترکیب اصلی برسد، نقشی که در مصاف با استقلال به محمد کریمی واگذار شده بود به او محول می‌شود و کریمی یک خط عقب‌تر خواهد رفت تا به عنوان تک هافبک دفاعی تیم فعالیت کند. البته که او در این پست در طول فصل رقابت سختی با مسعود ریگی خواهد داشت که در مصاف با استقلال هم یکی از بهترین بازیکنان زمین بود و پاس گل دوم تیمش را با دیدی تحسین‌برانگیز برای رامین رضاییان ارسال کرد.

نظر شما