شناسهٔ خبر: 55654132 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس ستاد اربعین:

استانداران و روسای کمیته ملی ستاد اربعین برای کنترل اقدامات حضور میدانی داشته باشند

تهران - ایرنا - رییس ستاد اربعین گفت: استانداران و روسای کمیته ملی ستاد اربعین برای کنترل اقدامات حضور میدانی داشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، سید مجید میراحمدی در نشست ستاد اربعین که با حضور نصیف جاسم الخطابی استاندار کربلا در محل وزارت کشور برگزار شد، گفت: تاکید رییس جمهور در نخستین نشست ستاد اربعین این بود که به گزارشات کاغذی اکتفا نشود و همه موارد در میدان پیگیری شود و به معاون اول خود و رییس سازمان برنامه و بودجه دستور داد تا نیازهای ضروری ستاد اربعین به فوریت رفع شود.

رییس ستاد اربعین ادامه داد: لذا استانداران و روسای کمیته‌ها از این به بعد باید در میدان حاضر شده و  همه امور به طور میدانی را کنترل کنند و مطمئن شوند تک تک اقدامامات انجام می‌شود.

میراحمدی با تاکید بر رفع مشکل گرمازدگی خطاب به مسئولان بیان کرد: مسئولان همه موارد و حمل و نقل را مدنظر داشته باشند چون در دمای هوای ۵۰ درجه نمی‌توان این همه زائر را بدون امکانات نگه داشت. کادر بهداشت و درمان هم موارد بهداشتی را یه زائران آموزش دهند.

وی خواستار آموزش بیشتر برای زائران شد و گفت: بسیاری از زائران تجربه اربعین پاییز و زمستان را دارند و اصلا در جریان اربعین گرم با دمای بالا نیستند.

نظر شما