شناسهٔ خبر: 55653575 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ویدئوی غیرمنتظره جنبش امل لبنان در تهدید رژیم صهیونیستی

جنبش امل لبنان در ویدئوی غیرمنتظره، رژیم صهیونیستی را تهدید کرد.

صاحب‌خبر -

در سایه تنش‌های حاصل از ترسیم مرز‌های دریایی، جنبش امل لبنان ویدئویی غیرمنتظره را منتشر و طی آن، رژیم صهیونیستی را تهدید کرد.

طبق گزارش پایگاه شبکه الخبر سوریه، این ویدئو که در پایگاه‌های لبنانی دست به دست می‌شود، نشانگر آرم این جنبش است که در آن مختصات شهرک‌های صهیونیستی در فلسطین اشغالی به نمایش درآمده است. در این ویدئو، تصاویری از نیرو‌های جنبش امل در حالی که سکویی موشکی را به سوی اهدافی مشخص می‌برند، نشان داده می‌شود.

این ویدئو در حالی منتشر شده است که مخاطبان با دیدن این ویدئوی غیرمنتظره شگفت زده شدند؛ چرا که این جنبش نخستین باری است که ویدئویی نظامی را در برابر رژیم صهیونیستی منتشر می‌کند. این جنبش از دهه هشتاد میلادی پرونده سیاسی لبنان را در داخل و خارج از کشور پیگیری می‌کند و مسأله سلاح را به دست حزب الله واگذار کرده بود.

این ویدئو پس از تنش‌هایی منتشر می‌شود که میان لبنان به رهبری نیرو‌های مقاومت و رژیم صهیونیستی بر سر موضوع ترسیم مرز‌های دریایی برای استخراج گاز و نفت رخ داده است؛ به طوری که رژیم صهیونیستی تلاش دارد تا حقوق لبنان را در نفت و گاز با در دست گرفتن کنترل میدان کاریش در مدیترانه پایمال کند.

<div id="video-display-embed-code_16483787"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/8214485/16483787?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما