شناسهٔ خبر: 55652867 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

در جلسه شورای آموزش و پرورش استان عنوان شد :

استاندار سمنان: امروز عدالت آموزشی برای جامعه یک ضرورت است

استاندار سمنان گفت: امروز توزیع امکانات و تجهیزات آموزشی در راستای تحقق عدالت آموزشی در جامعه، یک ضرورت اساسی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان؛ سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان روز سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ در جلسه شورای آموزش و پرورش استان؛ گفت: بسیار خرسندم که‌ امروز در جمع دانش آموزان حائز رتبه های برتر استان در کنکور سراسری که از افتخارات استان هستند ، حضور داریم و قطعا والدین این افراد نیز امروز بیش از هر کس ، خوشحال خواهند بود ، چرا که نتیجه تلاشها و پیشرفت فرزندان صالح خود را مشاهده می کنند.
وی با بیان اینکه شما دانش آموزان عزیز مدیران آینده نظام جمهوری اسلامی در بخش های مختلف هستید، افزود: باید تلاش شود تا امروز دانش آموزی به دلیل نبود امکانات و تجهیزات، از ادامه تحصیل محروم نشود.
استاندار سمنان تصریح کرد: استان سمنان در بحث نوسازی و تجهیز مدارس و تعداد مدارس خشتی، گلی، کانکسی و تخریبی، الحمدالله در وضعیت مطلوبی قرار دارد که از خیرین‌ مدرسه ساز در سطح استان به واسطه تلاش های ارزشمندی که در این حوزه داشتند، تقدیر و تشکر می کنم .
وی در ادامه عنوان داشت: از محل سفر ریاست‌ محترم‌ جمهور در بحث نوسازی و تجهیز مدارس استان و همچنین احداث استخر و سالن های ورزشی ویژه مجموعه دانش آموزی، اعتبارات بسیار خوبی تخصیص یافته و اقدامات در حال انجام‌ است.
هاشمی تاکید کرد: معلمان‌ ما نباید امروز دغدغه مسکن داشته باشند که در همین راستا تخصیص مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن با تسهیلات ویژه برای معلمان در دستور کار قرار دارد.
استاندار سمنان در پایان گفت: درصد باسوادی در استان از میانگین‌ کشوری بالاتر است که‌ این مهم حاصل تلاش و زحمات معلمان، دانش آموزان، فرهیختگان و اولیاء است

برچسب‌ها:

نظر شما