شناسهٔ خبر: 55651021 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی ایران رتبه نهم را در بین ۱۸۰ کشور جهان دارد

رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی گفت: فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی ایران رتبه نهم را در بین ۱۸۰ کشور جهان دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های دانشگاهی استان آذربایجان‌غربی برگزار شد.

هادی بشیریان رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی در حاشیه این مجمع با اشاره به عملکرد قابل قبول هیات‌های استانی خاطر نشان کرد: ماه گذشته مجمع فدراسیون دانشجویی برگزار شد و انجمن‌های دانشجویی با موافقت اعضا تشکیل شد.

وی افزود: با کمک ادارات استانی ورزش و جوانان، برنامه های نظیر برگزاری لیگ‌های دانشجویی را مد نظر داریم که در این خصوص لیگ بسکتبال ۳ نفره راه اندازی شده و بدنبال دریافت مجوز باشگاه های دانشگاه ها هستیم.

وی با اشاره به رتبه نهم فدراسیون ایران در بین ۱۸۰ کشور جهان گفت: مسابقات مختلفی چون یونیورسیاد در رشته های مختلف امسال و سال آینده برگزار خواهدشد و در حال آماده سازی برای حضور قدرتمند در این مسابقات هستیم.

بشیریان افزود: با به تاخیر افتادن مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان، ایران با هشت رشته از جمله تیراندازی با کمان، تیراندازی، ووشو، شمشیربازی، دوومیدانی، جودو و قایقرانی در این رقابت‌ها حضور خواهدیافت.

رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی همچنین افزود: شهریورماه امسال نیز تیم‌های کشورمان در رشته‌هایی چون کشتی آزاد و فرنگی، سه گانه، قایقرانی، ووشو و شطرنج که در کشورهای مختلفی از جمله ترکیه، بلژیک و لهستان برگزار خواهدشد اعزام می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما