شناسهٔ خبر: 55650668 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

خبر خوب برای بازنشستگان/تصمیمات افزایش حقوق فردا اعلام می‌شود

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تصمیم‌های خوبی برای بازنشستگان گرفته شده است که فردا بعد از جلسه با نمایندگان بازنشستگان اعلام می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایمنا، محمدهادی زاهدی وفا روز سه‌شنبه در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: در گذشته تصمیم‌های حرفه‌ای برای صندوق‌ها گرفته نشده و نتیجه آنها این شده که منابع صندوق‌ها متکی به بودجه دولت شود. این در حالی است که باید رفتار اقتصادی منطقی داشت و بر اساس فرمول اقتصادی سیاستگذاری شود.

وی با بیان اینکه طبق قانون سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی باید همسان‌سازی انجام شود گفت: این صورت‌مسئله بزرگی است که با کمک اصحاب رسانه باید حل شود.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در همین راستا اختیارات هیئت وزیران به هیئت امنای تأمین اجتماعی تفویض شد. باید در چارچوب مصوبه شورای عالی کار تصمیم می‌گرفتیم اما محدودیت‌های منابع وجود دارد.

زاهدی وفا خاطرنشان کرد: در خصوص حقوق بازنشستگان جلسه‌های مختلفی با نمایندگان آنان گذاشتیم که در جلسه فردا با بازنشستگان تصمیم نهایی رسانه‌ای می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه منزلت بازنشستگان باید حفظ شود گفت: باید حقوق و دارایی مثل زمین، ساختمان یا سهام به آنها واگذار شود.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم گفت: کارهای سختی که در ۴۰ سال گذشته باقی‌مانده بود و همه دولت‌ها از آن سر باز می‌زدند را این دولت انجام داد.

منبع: ایرنا

نظر شما