شناسهٔ خبر: 55648669 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

توصیه امام جمعه تبریز به تیم فوتبال تراکتور | کاری کنید فضای استادیوم‌ها سالم بماند

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه باید کاری کنیم که مشکلی برای تیم تراکتور به وجود نیاید، از مدیران این باشگاه خواست کاری کنند که فضای استادیوم‌ها سالم بماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم امروز در دیدار سرپرست باشگاه فرهنگی – ورزشی تراکتور، ضمن آرزوی موفقیت برای این باشگاه، گفت: تقاضا دارم جو استادیوم‌ها سالم بماند تا دردسری برای تیم ایجاد نشود، گرچه کنترل این موضوع در عرصه ورزش کمی سخت است.

ایوب بهتاج سرپرست باشگاه تراکتور نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از روند آماده‌سازی تیم، خاطرنشان کرد: امسال آقای زنوری امکانات فوق العاده‌ای برای تراکتور ایجاد کرده و هدایت تیم به آقای بردیف که از بزرگترین مربیان دنیاست، سپرده شده است.

بهتاج با اشاره به اینکه تمامی اعضای تیم و هواداران برای موفقیت در سال جاری هم قسم شده‌ایم، عنوان داشت: حضرتعالی همواره به باشگاه تراکتور و هوادارانش لطف داشته‌اید و بارها از تریبون نماز جمعه به مسائل باشگاه تراکتور اشاره کرده‌اید.

وی در خصوص محبوبیت تراکتور بیان کرد: تراکتور در استان‌های دیگر همچون اردبیل، زنجان، آذربایجان غربی و اکثر شهرهای کشور و حتی خارج از کشور هم محبوب است و ما نیز سعی می‌کنیم به طور شفاف امور مربوط به باشگاه را با هواداران در میان بگذاریم تا همراه و یاور ما باشند.

سرپرست باشگاه تراکتور با بیان اینکه امکانات باشگاه تراکتور ظرفیت ویژه برای استان آذربایجان شرقی است، توضیح داد: خوشبختانه آقای زنوری با هزینه شخصی امکانات فوق‌العاده‌ای در مجموعه سردار سپهبد شهید سلیمانی ایجاد کرده و هتل اختصاصی باشگاه طی روزهای آتی به طور کامل افتتاح خواهد شد و کارهای عمرانی مربوط به استخر مجموعه نیز آغاز شده است.

وی افزود: با توجه به تاکید مالک باشگاه و هدف‌گذاری هیئت مدیره، تمامی تلاش‌ها در راستای عدم تکرار اتفاقات تلخ فصل گذشته است و نواقصات موجود به زودی رفع می‌شود تا تراکتور با قدرت بیشتری به مصاف حریفان برود.

انتهای پیام

نظر شما