شناسهٔ خبر: 55647579 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

دی‌ماریا کام هواداران یووه را تلخ کرد

آسیب دیدگی آنخل دی ماریا در دیدار نخست خود با پیراهن یووه هواداران این تیم را نگران کرد.

صاحب‌خبر -

آسیب دیدگی آنخل دی ماریا در دیدار نخست خود با پیراهن یووه هواداران این تیم را نگران کرد.

به گزارش ایسنا، آنخل دی ماریا یکی از خریدهای بزرگ یوونتوس در فصل نقل و انتقالات تابستانی بود. این بازیکن آرژانتینی بعد از جدایی از پاری سن ژرمن راهی تورین شد تا پیراهن یوونتوس را برتن کند.

دی ماریا در همان بازی نخست رسمی خود با پیراهن یوونتوس ارزش های خود را نشان داد. او در دیدار برابر ساسولو در هفته آغازین رقابت های سری A موفق به زدن گل نخست یووه شد و یک پاس گل هم به ولاهوویچ داد تا  در رقم خوردن پیروزی تیمش نقش بسزایی داشته باشد.

اما دی ماریا باوجود درخشش در دیدار برابر ساسولو کام هواداران تیم را تلخ کرد و باعث نگرانی کادر فنی این تیم شد. آلگری در دقیقه ۶۶ مجبور شد دی ماریا را به خاطر دردی که از ناحیه زانو احساس کرد تعویض کند.

طبق اعلام اسکای اسپورت قرار است وضعیت زانوی دی ماریا در ۲۴ ساعت پیش رو مشخص شود و هواداران یوونتوس به هیچ وجه دوست ندارند که سرنوشت این بازیکن مانند پوگبا شود.

پل پوگبا که در تابستان سال جاری به یوونتوس بازگشت دچار مصدومیت شد و وضعیت او برای نیم فصل نخست در هاله ای از ابهام است.

دی ماریا و پوگبا تنها بازیکنان مصدوم یوونتوس نیستند. فدریکو کیزا و ژزنی سنگربان تیم هم مصدوم هستند تا شرایط برای آلگری در همین ابتدای فصل سخت شود.

یوونتوس در دیدار برابر ساسولو در بازی پایانی هفته نخست رقابت های سری A با سه گل به پیروزی دست پیدا کرد. در این بازی ولاهووویچ دبل کرد و دی ماریا هم یک گل به ثمر رساند.

 

برچسب‌ها:

نظر شما