شناسهٔ خبر: 55647269 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

جام واگنر به آمادگی ما برای قهرمانی جهان کمک می‌کند

مدافع تیم ملی والیبال ایران گفت: مسابقات جام واگنر کمک می‌کند تا تیم از نظر ذهنی به آمادگی خوبی برسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران این روزها در لهستان حضور دارد تا در مسابقات جام واگنر شرکت کند و برای حضور در تورنمنت حساس قهرمانی جهان آماده شود. شاگردان بهروز عطایی روز گذشته یک جلسه تمرینی بدنسازی و کار با توپ را پشت سر گذاشته و رفته رفته آماده و آماده تر می شوند.

مهدی جلوه پس از نخستین تمرین توپی تیم ملی والیبال در شهر کراکوف درمورد شرایط تیم گفت: خدا را شکر می‌کنم که شرایط خوبی داریم. بعد از مسابقات لیگ ملت‌ها فشار زیادی روی بازیکنان بود اما پس از مدتی استراحت و تمرین خوشبختانه شرایط رو بهبودی است.

او با بیان این که با ریکاوری و برنامه‌ریزی دقیق راهی لهستان شده‌اند، تصریح کرد: پس از سفر طولانی که داشتیم امروز دو جلسه تمرین بدنسازی و توپی برگزار کردیم. خوشبختانه هر روز پیشرفت می‌کنیم و در همین راستا یک بازی دوستانه با تیم ملی اوکراین برگزار خواهیم کرد. پس از آن هم باید برای جام واگنر و رقابت‌های قهرمانی جهان آماده شویم.

مدافع تیم ملی والیبال ایران با اشاره به دیدارهای دوستانه گفت: بدون شک برگزاری مسابقات دوستانه به روند صعودی تیم بسیار کمک می‌کند. یکی از تیم‌هایی که در جام واگنر حضور دارد؛ در رقابت‌های قهرمانی جهان هم در گروه ایران است. تیم‌های لهستان، صربستان و آرژانتین از قدرت‌های دنیا هستند و سابقه بازی با آن‌ها را داریم. رویارویی مجدد با این تیم‌های قدرتمند کمک می‌کند که هماهنگی بازیکنان بیشتر شود و آمادگی ذهنی بهتری برای مسابقات قهرمانی جهان داشته باشند.

جلوه در پایان گفت: مردم هم ما را دعا کنند و دست از حمایت بر ندارند. ما فرزندان خودشان هستیم و تلاش می‌کنیم تا دلشان را شاد کنیم. امیدوارم که با تمام توان بتوانیم در زمین ظاهر شویم و با موفقیت مسابقات را به پایان برسانیم.

نظر شما