شناسهٔ خبر: 55645354 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

همزمانی دو بازی مهم؛ یکی باشگاهی و دیگری ملی

ابهاماتی در رابطه با پخش دیدار تیم ملی والیبال ایران و صربستان در جام واگنر وجود دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران طی روزهای گذشته به لهستان سفر کرد تا در مسابقات جام واگنر شرکت کند. رقابت هایی که یک تورنمنت تدارکاتی فوق‌العاده برای شاگردان بهروز عطایی محسوب می شود تا بتوانند به بهترین شکل خود را برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی جهان آماده کنند.

ایران در جام واگنر به مصاف سه قدرت بزرگ دنیای والیبال یعنی آرژانتین، صربستان و لهستان خواهد رفت. لهستان و صربستان که دو قدرت مهم و از مدعیان قهرمانی جهان محسوب می شوند. همچنین آرژانتین هم تیم سوم المپیک است و مهم تر این که ایران با آن ها در مسابقات قهرمانی جهان همگروه است.

اما یک مشکل در رابطه با دیدار دوم ایران در جام واگنر وجود دارد. با توجه به درخواست ها شبکه سوم سیما قصد دارد رقابت‌های ایران در جام واگنر را پخش زنده کند. با این حال دیدار ایران برابر صربستان که جمعه شب ساعت ٢٠ برگزار می شود با بازی پرسپولیس و فولاد در لیگ ایران(ساعت ٢٠:٣٠) همزمان شده و همین موضوع ابهاماتی را در مورد پخش مسابقه تیم ملی والیبال به وجود آورده است.

شبکه سه از سازمان لیگ فدراسیون فوتبال درخواست کرده که ساعت دیدار پرسپولیس و فولاد را تغییر دهد اما فعلا جوابی دریافت نکرده است. در نهایت باید منتظر ماند و دید که این مشکل حل خواهد شد یا خیر. قطعا دیدار پرسپولیس و فولاد اهمیت بالایی دارد اما پخش تقابل ایران و صربستان نیز خواسته هواداران والیبال است که می شود با یک تغییر در ساعت مسابقه پرسپولیس و فولاد این مشکل به راحتی حل شود تا هم فوتبال دوستان و هم طرفداران تیم ملی و والیبال راضی شوند.

نظر شما