شناسهٔ خبر: 55643597 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

در ۴ ماهه امسال رقم خورد؛

ثبت ۴ مورد چهارقلوزایی در همدان

سمیرا معارفی

مدیرکل ثبت احوال استان همدان اعلام کرد: در چهاهه نخست امسال ۱۲۶ مورد دوقلوزایی و چهار مورد چهارقلوزایی در سطح استان همدان به ثبت رسیده است.

صاحب‌خبر -

اسد حسن‌زاده‌زورمند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در چهار ماهه نخست امسال ۷۴۰۵ مورد ولادت در سطح استان به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۷۵۴۱ نفر متولد شده بودند، دو درصد کاهش یافته است.

وی افزود: به طور متوسط در هر شبانه روز ۶۰ نوزاد و در هر دو ساعت دو نوزاد در سطح استان متولد شده است.

حسن‌زاده‌زورمند خاطرنشان کرد: از ولادت‌های ثبت شده طی چهار ماهه امسال ۱۲۶ مورد دوقلو بوده و چهار مورد چهارقلوزایی در سطح استان به ثبت رسیده است.

وی در ادامه بیان کرد: در چهار ماهه نخست امسال ۳۶۱۷ مورد وفات به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۵۰۴۰ نفر فوت کرده بودند، ۲۸.۲ درصد کاهش یافته است.

مدیرکل ثبت احوال استان همدان ادامه داد: به طور متوسط در هر شبانه روز تقریباً ۳۰ مورد فوتی در سطح استان ثبت شده است.

وی در بخش دیگری اعلام کرد: در چهار ماهه نخست امسال ۵۴۹۵ مورد ازدواج به ثبت رسیده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که ۵۱۰۹ مورد ازدواج به وقوع پیوسته، ۷.۶ درصد رشد را نشان می‌دهد.

حسن‌زاده‌زورمند مطرح کرد: همچنین در چهار ماهه امسال ۱۳۱۳ مورد واقعه طلاق در سطح استان به ثبت رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که ۱۱۵۱ مورد طلاق اتفاق افتاده بود، ۱۴ درصد افزایش یافته است.

به گفته مدیرکل ثبت احوال استان همدان، به طور متوسط در هر شبانه روز ۴۴ واقعه ازدواج در سطح استان به ثبت رسیده است.

وی تعداد کارت هوشمند ملی صادر شده برای همدانی‌ها را این‌گونه اعلام کرد: از جمعیت یک میلیون و ۴۴۴ هزار و ۱۰۳ نفر واجد شرایط دریافت کارت هوشمند ملی یک میلیون و ۴۱۵ هزار و ۶۶۷ مورد درخواست اخذ کارت هوشمند ملی ثبت شده که معادل ۹۸ درصد جامعه هدف است.

انتهای پیام

نظر شما