شناسهٔ خبر: 55633985 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تأیید حکم رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) در شورای عالی انقلاب فرهنگی

سحر محمدعلی‌خانی

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی تأیید حکم ریاست دکتر سیدعلی قاسم‌زاده به عنوان رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) در شورای عالی انقلاب فرهنگی را تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

دکتر محمدعلی زلفی گل تأیید حکم ریاست دکتر سیدعلی قاسم زاده، سرپرست فعلی دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) را در شورای عالی انقلاب فرهنگی تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، سیدعلی قاسم زاده در اول دی ماه ۱۴۰۰ با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به‌عنوان سرپرست دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) منصوب شده بود که اینک با حکم شورای عالی انقلاب فرهنگی به فعالیت خود به‌عنوان ریاست این دانشگاه ادامه خواهد داد.

قاسم زاده دارای دکترای زبان و ادب فارسی از دانشگاه تربیت مدرس بوده و عضویت در هیئت علمی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) با رتبه استادی را در سوابق خود به ثبت رسانده است.

همچنین از وی علاوه بر طرح‌های تحقیقاتی متعدد، بیش از ۸۰ مقاله‌ی علمی پژوهشی و هفت عنوان کتاب منتشر شده که در نوع خود حائز اهمیت است، وی استاد نمونه آموزشی دانشگاه و هفت دوره پژوهشگر برتر دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) و یک دوره پژوهشگر برتر استان قزوین بود.

از سوابق اجرایی قاسم‌زاده نیز می‌توان به عضویت در شورای پژوهشی خانه اندیشمندان علوم انسانی ایران، مدیریت گروه زبان و ادب‌فارسی در دانشگاه ولی‌عصر (عج) و مدیریت گروه زبان و ادب فارسی در دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) شهر قزوین اشاره کرد.

انتهای پیام

نظر شما