شناسهٔ خبر: 55626595 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

قیمت انواع ضد یخ، روغن اکسترا توربو دیزل و روغن کمپرسور

برای اطلاع از قیمت انواع روغن کمپرسور، روغن اکسترا توربو دیزل و همچنین انواع ضد یخ با کارشناسان فروش فیدار اویل در ارتباط باشید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از فیدار اویل، ضد یخ‌ها معمولا دارای انواع مختلفی می‌باشند که هر کدامشان دارای ویژگی‌های به خصوصی است. 

قیمت ضد یخ

در فصولی که سرما و گرما حاکم است، نیاز خودروها به ضدیخ یک امر ضروری محسوب می‌شود. این محصولات بنا به داشتن مزایای گسترده از کاربردهای زیادی برخوردار بوده و برای معرفی عملکرد آن‌ها می‌توان گفت که در تابستان استفاده از این روغن‌ها باعث جلوگیری از جوش آوردن موتور شده و در زمستان‌ها از یخ‌زدگی رادیاتور جلوگیری می‌کنند. این عمل باعث می‌شود که قطعات خودرو در اثر برخورد با سرما و گرمای زیاد دچار تخریب و آسیب نشوند. از این رو دارای اهمیت بسیار گسترده‌ای در موارد خودرویی می‌باشند. این محصولات همچنین باید در کیفیتی بالا خریداری شوند زیرا در غیر این صورت نمی‌توانند عملکردی درست را ارائه دهند. خرید این ضد یخ‌ها باید همراه با آگاهی کامل صورت گیرد. یعنی پیش از خرید این محصول بهتر است کیفیت آن‌ها کاملا مورد بررسی قرار گیرد ، ضمن اینکه حتما باید به فروشگاه‌های معتبری جهت بهره‌مندی از جنسی با کیفیت مراجعه نمایید. شرکت ما با سال‌ها تجربه در امر فروش روغن‌های صنعتی و موتوری تمامی این محصولات را در عین داشتن اصالت کالا در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهند. همچنین می‌توانید جهت مشاهده قیمت ضد یخ‌ها و بررسی ویژگی‌های هر یک پیش از خرید به سایت ما مراجعه نموده و این محصولات را به صورت آنلاین در هر کجای کشور که هستید تهیه و خریداری نمایید. 

روغن اکسترا توربو دیزل: 

روغن‌های صنعتی را می‌توان از اجزای مهم در خودروها دانست که کاربرد آن‌ها بسیار ضروری می‌باشد. روغن اکسترا توربو دیزل یکی از نمونه‌ روغن‌های صنعتی و خودرویی است که خصوصا در خودروهای دیزلی از اهمیت فراوانی برخوردار است. اجزای تشکیل‌دهنده آنها، روغن پایه نیمه سنتتیک و مواد افزودنی مرغوب هستند و به دلیل داشتن سیستم کنترل کننده‌ی آلودگی دارای اهمیت بالایی می‌باشند. برای معرفی برخی از ویژگی‌های این روغن می‌توان به پایداری برشی بسیار مطلوب و در نتیجه کاهش افت ویسکوزیته و فشار روغن‌، روشن شدن آسان موتور در دماهای پایین و محافظت سریع قطعات موتور در برابر ساییدگی،  دارای مقدار قلیائیت کل بالا برای محافظت بهتر در برابر تخریب روغن، خواص ضد سایش عالی، فراریت مطلوب و در نتیجه کاهش کم شدن روغن اشاره کرد. با توجه به داشتن‌ ویژگی‌های گسترده، کاربرد آن‌ها نیز در انواع خودروها دیده می‌شود که موارد استفاده از آن در اتوبوس‌ها و کامیون‌های جدید و قدیم که تحت شرایط سخت کار می‌کنند و… بیشتر می‌باشد. این روغن‌ها به دلیل داشتن خاصیت کنترل دوده و پایداری بالا در برابر دما و حرارت برای تمامی خودروهایی که تحت شرایط سخت کار می‌کنند مناسب بوده و به همین دلیل توجه بسیاری را به خود جلب نموده است. شما عزیزان می‌توانید جهت تهیه و خرید این روغن در عین داشتن اصالت کالا و همچنین قیمتی مناسب به سایت ما مراجعه نموده و از قیمت و مشخصات این محصولات اطلاع کسب کنید.

قیمت انواع ضد یخ، روغن اکسترا توربو دیزل و روغن کمپرسور

روغن کمپرسور:

روغن کمپرسور در اصل روغنی است که به شکل کاملا اختصاصی برای کمپرسورهایی با مصارف صنعتی مانند پمپ‌های باد به کار می‌رود. پمپ‌های باد معمولا ساخته شده از اجزای مکانیکی هستند که موقع کار کردن دارای اصطکاک و سایش می‌باشند. از این رو این روغن‌ها از اصطکاک و از بین رفتن سریع این قطعات جلوگیری می‌کنند. بنابراین جهت افزایش طول عمر و عملکرد صحیح پمپ باد استفاده از این روغن مورد توجه اکثریت با توجه به موارد ذکر شده واقع می‌شود. تا به امروز شرکت‌های بسیاری دست به تولید و عرضه این محصولات زده‌اند اما نکته قابل توجه هنگام خرید این روغن‌ها سطح کیفی آنها می‌باشد. در صورت نداشتن کیفیت بالا علاوه بر ضررهای مالی دچار ضررهای ناشی از آسیب به قطعات نیز خواهید شد که بهتر است جهت جلوگیری از این امر به فروشگاهی معتبر جهت خرید آنها مراجعه نمود. شرکت ما با داشتن سابقه‌ای طولانی در این امر شما را یاری کرده و بهترین محصول را از نظر کیفیت و میزان قیمت در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می‌دهد.

قیمت انواع ضد یخ، روغن اکسترا توربو دیزل و روغن کمپرسور

انتهای رپرتاژ آگهی

نظر شما