شناسهٔ خبر: 55626196 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

مومنی: باشگاه استقلال ملزم به پرداخت یک میلیارد و 300 میلیون یورو است/استراماچونی اهل تعامل با باشگاه استقلال نیست

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: فتحی مدیرعامل قبلی با استراماچونی قرارداد بست و اکنون ما ملزم به پرداخت طلب این مربی هستیم. 

صاحب‌خبر -

محمد مومنی  در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا درباره محکومیت این باشگاه به پرداخت یک میلیون و 300 میلیون یورو به استراماچونی گفت: متاسفانه ما در این پرونده محکوم شدیم و ملزم به پرداخت این مبلغ تا یک ماه آینده به این مربی هستیم.

او ادامه داد: فتحی  مدیریت قبلی  با استراماچونی قرارداد بست و اکنون ما باید این مبلغ سنگین را به این مربی بپردازیم.

مومنی درباره اظهارات امید روانخواه مبنی بر اینکه استقلالی ها می توانستند با رقمی پایین تر پرونده استراماچونی را ببندند، گفت: چرا الان  روانخواه این حرف را می زد و او آن زمانی که در باشگاه استقلال بود چرا صحبت نکرد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره اینکه رای پرونده استراماچونی روز پنج شنبه اعلام شد اما باشگاه بعد از چند روز آن را رسانه ای کرد، گفت: این موضوع دست ما نیست و فیفا رای نهایی پرونده استراماچونی را در سایت گذاشت و رسانه ها هم آن را منتشر کردند. فیفا دیگر منتظر باشگاه استقلال نمی ماند و در سایت خود رای پرونده را می گذارد.

او درباره اینکه باشگاه استقلال قصد مذاکره با استراماچونی را دارد، گفت: استراماچونی اهل تعامل نیست وگرنه تا الان با  باشگاه استقلال تعامل کرده بود.

مومنی درباره علت محکومیت باشگاه استقلال در پرونده استراماچونی گفت:  من قصد ندارم حرفی بزنم که حاشیه درست شود و بهتر است این موضوع را از معاون حقوقی باشگاه بپرسید چرا که او پیگیر این موضوع است.

انتهای پیام/

نظر شما