شناسهٔ خبر: 55619051 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

استقلال و کاپیتان؛ تلاش برای بازگشت دوباره (عکس)

در بازی هفته نخست و در پیکار با سپاهان، اتفاقات نه برای استقلال خوب پیش رفت و نه سید‌حسین حسینی که بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، دروازه سید حسین در بازی با سپاهان دوبار باز شد. طلسم شکست ناپذیری آبی ها در یک فصل گذشته در این بازی شکسته شد و از همه مهمتر موجب یک شروع بد از سوی آبی ها در یک بازی خانگی شد.

روی گل نخست خیلی کاری از دست سید حسین ساخته نبود به این خاطر که یاسین سلمانی در موقعیت عالی صاحب توپ شد و در حالی‌که کسی را مزاحم خود نمی‌دید به راحتی دروازه استقلال را باز کرد اما روی گل دوم این دروازه بان باتجربه کمی بدشانسی آورد. ابوالفضل جلالی زمانی که رامین رضاییان می خواست به توپ ضربه بزند بدن خود را به توپ پشت و به نظر می رسید این واکنش کمی دید سید حسین را نسبت به توپ کم کرد و در ادامه برخورد توپ به بدن روزبه چشمی موجب شد توپ به سمت دروازه استقلال کمانه کند. این گل آب سردی بر پیکره آبی ها بود و آنها را نسبت به کسب امتیاز در این دیدار ناامید کرد و در نهایت هم سپاهان با دو گل برنده بازی شد.

امروز و 48 ساعت بعد از بازی با سپاهان؛ سید حسین در تمرین استقلال تلاش دوباره خود را برای سیو توپ‌ها آغاز کرد. این باخت اگر چه برای آبی‌ها در شروع کار گران تمام شد اما این یک باخت نمی‌تواند استقلال را به آینده و از تکرار قهرمانی ناامید کند و به همین بهانه سید حسین و هم‌تیمی‌هایش می‌کوشند در هفته دوم و در بازی با ملوان دوباره به مسیر خوب و قهرمانی برگردند.

نظر شما