شناسهٔ خبر: 55601775 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هفت مدال رزمی‌کاران قمی از رقابت‌های قهرمانی کشور

قم-ایرنا- رییس هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی قم گفت: ورزشکاران نین جوتسوکار قمی ۷ مدال رنگارنگ از رقابت‌های قهرمانی کشور به دست آوردند.

صاحب‌خبر -

علی یزدی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا،افزود: مسابقات قهرمانی کشور بانوان نین‌جوتسو در استان اصفهان با کسب ۴ مدال برای رزمی‌کاران قمی به پایان رسید.

وی بابیان اینکه در این دوره از مسابقات که به میزبانی استان اصفهان و با حضور حدود ۳۳۰ شرکت‌کننده برگزار شد، افزود: در این رقابت‌ها هانا جواهری احمد پور مقام دوم انعطافی کوتاه رده سنی خردسالان را به دست آورد.

یزدی بابیان اینکه ریحانه سادات فقیه سبزواری نیز مقام دو مقام سومی در استایل فوکیا و شوریکن رده سنی پیشکسوتان را از آن خود کرد، ادامه داد: زهرا حسینی نیز مقام دوم فوکیا در رده سنی بزرگ‌سالان را کسب کرد.

وی یادآور شد:  مربیگری و سرپرستی تیم اعزامی قم بر عهده خانم پرویزلو بود.

هفت مدال رزمی‌کاران قمی از رقابت‌های قهرمانی کشور

کسب ۳ مدال رزمی‌کاران قمی

وی همچنین با اشاره به رقابت ۳۵۰ شرکت‌کننده در بخش نین جوتسو، بیان کرد: رزمی‌کاران قم در بخش آقایان نیز در این رقابت‌ها موفق به کسب ۳ مدال شدند.

رییس هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی قم گفت: مهدی ضرغامی در استایل شوریکن مقام دوم کشوری بزرگ‌سالان را به نام خود ثبت کرد.

یزدی با اشاره به کسب مقام دوم سلاح انعطافی کوتاه رده نونهالان توسط علی عباسی، افزود: امیرحسین خرمی زاده نیز مقام دوم فوکیا رده سنی نوجوانان را کسب کرد.

رییس هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی قم در پایان بیان کرد:  مربیگری و سرپرستی تیم اعزامی بر عهده سید محمدمهدی مهدی زاده بود.

هفت مدال رزمی‌کاران قمی از رقابت‌های قهرمانی کشور

نظر شما