شناسهٔ خبر: 55600606 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

کسب مدال طلا توسط تکواندو کار شهر قدسی

اقتصاد ایران: حسین لطفی تکواندو کار شهرقدسی نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم کشورمان با برتری برابر حریفی از کشور ترکیه در فینال بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی موفق به کسب مدال طلا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، در نخستین روز از بازی‌های رسمی کشورهای اسلامی، مسابقات تکواندو با برگزاری مبارزات اوزان ۵۷- و ۵۳- کیلوگرم در گروه زنان، ۵۴- و ۵۸- کیلوگرم در گروه مردان برگزار شد و ۴ نماینده تکواندو کشورمان توانستند ۲ مدال طلا و ۲ برنز را به خود اختصاص دهند.

حسین لطفی در گروه پسران نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم تکواندو ایران، دور اول را به دلیل غیبت حریفی از ساحل عاج پشت سر گذاشت و در ادامه محسن رضایی از افغانستان را شکست داد.

لطفی در مبارزه سوم خود به مصاف چوان وان تان از مالزی رفت و با برتری ۲ بر صفر راهی مرحله نیمه نهایی شد. در ادامه لطفی حریفی از جمهوری آذربایجان را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد و به دیدار پایانی صعود کرد.

تکواندو کار شهرقدسی برای کسب مدال طلا  پولاد گورکم از ترکیه را با نتایج ۱۵ بر۴ و ۵ اخطاره شدن رقیب شکست داد و به نشان طلا دست پیدا کرد.

در روز نخست مسابقات تکواندو، تیم ایران ۴ نماینده داشت که ناهید کیانی و حسین لطفی ۲ مدال طلا، مهدی حاج موسایی و نسترن ولی زاده ۲ مدال برنز کسب کردند.

انتهای پیام/ ۶۷۰۷۵

برچسب‌ها:

نظر شما