شناسهٔ خبر: 55599795 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

لیگ برتر فوتبال کشور؛

تراکتـورِ بردیف با باخت استارت زد/ شکست پرشورها در گام نخست

تراکتور در اولین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر فوتبال کشور با نتیجه 2 بر یک مقابل میزبانش گل‌گهر سیرجان شکست خورد تا کارش را باخت استارت بزند.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج، تراکتور در اولین بازی رسمی خود با سرمربیگری قربان بردیف امروز (شنبه) در هفته نخست لیگ برتر فوتبال کشور میهمان گل‌گهر سیرجان بود که در این دیدار خارج از خانه با وجود ارائه نمایش قابل قبول با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد و فصل جدید را با باخت استارت زد.

جدال دو تیم از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان و با تصمیم سازمان لیگ بدون تماشاگر برگزار شد و در نیمه اول میزبان تیم برتر میدان بود.

در این نیمه گل‌گهر در دقیقه ۱۸ با شوت سجاد عاشوری از پشت محوطه جریمه که به صورت زمینی و غافلگیرکننده نواخته شد، به گل رسیده و یک بر صفر پیش افتاد.

آبی‌پوشان در ادامه نیمه اول یک فرصت مسلم گلزنی دیگر را داشتند که کی‌روش استنلی در دو قدمی دروازه توپ را به بیرون زد تا این نیمه با همان یک گل به نفع سیرجانی‌ها خاتمه یابد.

در نیمه دوم نیز شاگردان قلعه‌نویی کار را بهتر آغاز کردند و در ششمین دقیقه از این نیمه موفق شدند گل دوم را توسط رضا شکاری به ثمر رسانده و اختلاف را ۲ برابر کنند.

بلافاصله تراکتور با استفاده از ضربه ایستگاهی یکی از گل‌های خورده را پاسخ داد تا به بازی برگردد. محمد عباس‌زاده در دقیقه 55 زننده این گل بود که از روی ارسال ریکاردو آلوز توانست با ضربه سر دروازه میزبان را فرو بریزد.

شاگردان قربان بردیف بعد از زدن این گل به دنبال جبران نتیجه و فرار از شکست بودند و حتی یک مرتبه با کاشته ریکاردو آلوز تا آستانه ثبت گل تساوی پیش رفتند اما محسن فروزان با واکنش خود مانع از این کار شد.

تراکتوری‌ها در نیمه دوم توپ و میدان را در اختیار داشتند و با رسیدن به دقایق پایانی فشار سرخ‌پوشان روی دروازه میزبان افرایش یافت اما حملات این تیم ثمری نداشت و بازی درنهایت با برتری ۲ بر یک گل‌گهری‌ها به پایان رسید.

گروه داوری: داور: کوپال ناظمی/ کمک ها: محمد عطایی و بهمن عبدالهی/ داور چهارم: ایمان کهیش/ ناظر: حیدرشکور

اخطار: علیرضا علیزاده (89) از گل‌گهر و هادی محمدی (58) و رضا اسدی (2+90) از تراکتور

ترکیب گل‌گهر: محسن فروزان_شایان مصلح (70- مسیح زاهدی)، مهران گلزاری، آرمین سهرابیان، مهدی تیکدری‌نژاد (84- بهنام برزای)، علیرضا علیزاده، نوید عاشوری (78- امین پورعلی)، محمد خدابنده‌لو (70- امین قاسمی‌نژاد)، مرتضی تبریزی، کی روش استنلی (84- علیرضا آرتا) و رضا شکاری.
سرمربی: امیر قلعه‌نویی

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، هادی محمدی، محمد آقاجان‌پور، آرش قادری، سجاد دانایی (82- مهدی هاشم‌نژاد)، سید ابوالفضل رزاق‌پور، صفا هادی (74- رضا اسدی)، سعید واسعی (67- محمد قنبری)، ریکاردو آلوز، گوستاوو و محمد عبا‌س‌زاده.
سرمربی: قربان بردیف

انتهای پیام/

نظر شما