شناسهٔ خبر: 55599354 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

هفته اول لیگ برتر؛

تراکتور بازهم برای گل‌گهر خوش‌یمن بود/ آغاز قربان با باخت مقابل ژنرال

ایرنا

گل‌گهر سیرجان همانند لیگ بیست و یکم، در فصل جدید نیز موفق شد تراکتور تبریز را شکست دهد تا شروعی امیدوار کننده در فصل جدید داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، تیم‌های گل‌گهر سیرجان و تراکتور تبریز از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امشب(شنبه) در چارچوب هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در دوره بیست و دوم به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان امیر قلعه‌نویی با نتیجه ۲ بر یک به برتری دست یافتند.

ابتدا در دقیقه ۱۸ نوید عاشوری موفق شد با یک شوت دقیق از پشت محوطه جریمه تیم آبی‌پوش میدان را پیش بیندازد. این گل تا پایان نیمه نخست تنها گل بازی بود. در ۴۵ دقیقه دوم بازهم تیم سیرجانی بود که بهتر کار را آغاز کرد.

رضا شکاری آغازکننده حرکتی بود که به خودش منجر شد. او توپ را به عاشوری سپرد و سپس مرتضی تبریزی توپ دریافتی از زننده گل اول را برای شکاری مهیا کرد تا این بازیکن با شوتی سرکش و ناگهانی فاصله را ۲ برابر کند. محمدرضا اخباری هم نتوانست روی این گل کار خاصی را انجام دهد.

درست پس از ۲ برابر شدن فاصله ۲ تیم تراکتور حملات همه‌جانبه خود را آغاز کرد و خیلی زود اختلاف را به حداقل رساند. محمد عباس‌زاده در دقیقه ۵۵ توپ ارسال شده از سوی ریکاردو آلوز را با ضربه‌ی سری دقیق به تور دروازه محسن فروزان چسباند.

بعد از این گل شاگردان قربان بردی‌اف برای به تساوی کشیدن بازی تلاش زیادی را انجام دادند اما حاصلی نداشت و بازی با برتری ۲ بر یک تیم میزبان تمام شد. گل‌گهر همانند لیگ بیست و یکم که توانسته بود تراکتور را شکست دهد، این بار نیز با از پیش رو برداشتن این تیم، شروع خوبی در فصل جدید داشت.

ترکیب ابتدایی گل‌گهر:

محسن فروزان، شایان مصلح، مهران گلزاری، آرمین سهرابیان، مهدی تیکدری، علیرضا علیزاده، نوید عاشوری، محمد خدابنده لو، مرتضی تبریزی، استنلی کیروش و رضا شکاری.

ترکیب ابتدایی تراکتور:

محمدرضا اخباری، هادی محمدی، محمد آقاجانپور، آرش قادری، سجاد دانایی، ابوالفضل رزاق‌پور، صفا هادی، سعید واسعی، ریکاردو آلوز، گوستاوو و محمد عباس‌زاده.

نظر شما