شناسهٔ خبر: 55599119 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار لرستان تاکید کرد؛

ضرورت جذب اعتبارات رسیدگی به وضعیت معتادان متجاهر در لرستان

خرم‌آباد- استاندار لرستان بر ضرورت جذب اعتبارات رسیدگی و ساماندهی وضعیت معتادان متجاهر در این استان تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد زیویار شامگاه شنبه در جلسه مبارزه با سرقت، عفاف و حجاب، مهمات و سلاح غیرمجاز گفت: همه دستگاه‌های عضو به تناسب وظایف تعریف شده اقدامات خود را پیگیری کنند و تمهیدات به گونه‌ای اندیشیده شود که با همکاری بین دستگاهی و به دور از موازی کاری برنامه‌ها اجرا شود.

وی ادامه داد: انجام فعالیت‌های فرهنگی توسط دستگاه‌های اجرایی نقش مهمی در اشاعه حجاب و عفاف در جامعه و پیشگیری از وقوع جرم دارد از این رو بسیار مهم است همه دستگاه‌های اجرایی هماهنگ و هم راستا با نیروی انتظامی در این رابطه برنامه ریزی کنند.

استاندار لرستان تاکید کرد: معلمان و مدرسان، دانشگاهیان، اساتید، طلاب، روحانیون و فعالان اجتماعی ظرفیت مهمی در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه به شمار می‌روند که باید در این راستا از توان علمی آنها بهره گیری شود.

زیویار افزود: شناخت دقیق از فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی و تهدیداتی که در این رابطه وجود دارد از مهم‌ترین نکاتی است که باید در برنامه ریزی برای جامعه لحاظ شود تا بتوان با دسیسه‌های نظام سرمایه داری غرب و آثار مخرب آن بر فرهنگ بومی مقابله کرد.

وی با اشاره به عملکرد قابل قبول نیروی انتظامی استان در برقراری نظم و مقابله با سرقت، گفت: در بحث رسیدگی به وضعیت معتادان متجاهر و ساماندهی آنها همه دستگاه‌های مرتبط مکلف به همکاری هستند و لازم است اعتبار تعریف شده در این رابطه جذب و در این راستا به کار گرفته شود.

نظر شما