شناسهٔ خبر: 55592517 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

راهنمای بازدید از برج میلاد تهران

برج میلاد بلافاصله پس از ساخت به نماد جدید تهران تبدیل شد. اگر تمایل به دیدن این ساختمان دارید، اجاره خانه مبله تهران را مدنظر خود قرار دهید. این برج یک ساختمان چندمنظوره است که باشکوه خاصی در شمال تهران ایستاده و تقریبا از هر نقطه شهر می‌توان آن را دید.

صاحب‌خبر -

برج میلاد بلافاصله پس از ساخت به نماد جدید تهران تبدیل شد. اگر تمایل به دیدن این ساختمان دارید، اجاره خانه مبله تهران را مدنظر خود قرار دهید. این برج یک ساختمان چندمنظوره است که باشکوه خاصی در شمال تهران ایستاده و تقریبا از هر نقطه شهر می‌توان آن را دید.

برج میلاد ششمین برج بلند جهان و بلندترین ساختمان تهران محسوب می‌شود. این غول ساختمان‌سازی نه‌تنها منظره‌ا‌ی زیبا از شهر، بلکه برخی از فعالیت‌های تجاری و رویداد‌های سرگرمی را نیز ارائه می‌دهد و مکانی جذاب برای بازدید است، اما پیش از آن باید در زمینه اجاره اقامتگاه در تهران اقدام کنید.

برج میلاد 435 متر طول دارد. ساخت آن 11 سال به طول انجامیده و سرپرستی آن بر عهده معمار ایرانی محمدرضا حافظی بود. این برج در 29 بهمن 1387 توسط شهردار وقت تهران در حضور 250 خبرنگار از سراسر جهان به طور رسمی افتتاح شد.

ساختمان آن از 5 قسمت فونداسیون، لابی ورودی، شفت، سازه سر و آنتن تشکیل شده است. تا به اینجای مقاله اگر جذب این مکان باشکوه شدید، بنابراین اجاره سوئیت تهران از اسنپ روم امری ضروری برای شما به نظر می‌رسد.

2

لابی برج میلاد

لابی شامل 6 طبقه، چندین واحد تجاری، سالن‌های نمایشگاه و فودکورت است. شش آسانسور بازدیدکنندگان را در امتداد یک شفت بتنی با سرعت 7 متر بر ثانیه به طبقات فوقانی می‌آورند. سر برج از 12 طبقه تشکیل شده و آنتن آن به پخش برنامه‌های صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و آنتن‌های شبکه‌های دیگر اختصاص دارد؛ بنابراین ارزشمند خواهد بود که برای دیدن آن نسبت به اجاره خانه مبله تهران اقدام کنید.

برج میلاد بخشی از مرکز تجارت و همایش‌های بین‌المللی تهران است و در کنار آن میزبانی نمایشگاه‌ها و رویداد‌های مختلف فرهنگی و هنری را بر عهده دارد. برای بازدیدکنندگان معمولی محل جذاب اصلی برج سازه رأس آن است. نمای پانورامای 360 درجه، امکان مشاهده آن را از شهر و کوه‌های دوردست فراهم می‌کند. علاوه بر این، می‌توانید از گالری هنری و موزه این ساختمان دیدن کنید. وقتی در رأس برج هستید، می‌توانید در رستوران گردان آن غذا میل کنید. منوی صبحانه (به‌خصوص در آخر هفته)، ناهار و شام فرصتی شگفت‌انگیز و لذت‌بخش را پس از تماشای گردش شهر زیر پای خود به شما ارائه می‌دهد. پس قطعا به فکر اجاره سوئیت تهران از اسنپ روم باشید.

3

موقعیت برج

برج میلاد در بخش شمالی پایتخت قرار دارد. این منطقه به‌عنوان یک محله مرفه نشین محسوب می‌شود و دارای چندین مرکز خرید، کافی‌شاپ‌های مدرن و رستوران است. در قسمت شرقی پارک پردیسان در کنار برج میلاد، می‌توانید از موزه حیات‌وحش و موزه تنوع زیستی، و همچنین پارک دلفین میلاد بازدید کنید که با پای پیاده، 15 دقیقه تا برج فاصله دارد. راحت‌ترین راه برای رسیدن به برج میلاد استفاده از تاکسی است، زیرا از هر ایستگاه مترو فاصله زیادی دارد. این برج به طور گسترده در بین رانندگان تاکسی شناخته شده و راه‌های خروجی مناسبی از بزرگراه‌های اطراف دارد. با 15 دقیقه رانندگی می‌توانید به نمایشگاه بین‌المللی تهران، پارک ملت، پل طبیعت و پارک آب‌وآتش برسید. آیا توانسته‌ایم شما را برای اجاره اقامتگاه به‌منظور بازدید از این مکان جذاب، به وسوسه بیندازیم؟

رستوران‌های مناسب در نزدیکی برج میلاد

اولین انتخابی که هنگام فکرکردن به ناهار در کنار برج میلاد به ذهن می‌رسد، به‌طورقطع رستوران گردان خود برج است. در آنجا نه‌تنها می‌توانید ناهار بخورید، بلکه می‌توانید از منظره تماشایی آن لذت ببرید. همچنین در محله شهرک غرب، برای خوردن غذا گزینه‌های زیادی پیدا خواهید کرد، از جمله کباب‌ترکی در آپوستروف، ترکیبی از غذا‌های بین‌المللی در تماشا، بستنی در گلاتو و قهوه در کافه سام. برای رفتن به این منطقه، می‌توانید از میدان هفت‌تیر سوار اتوبوسی شوید که از ایستگاه برج میلاد عبور می‌کند. با اتومبیل خود نیز می‌توانید از طریق یکی از بزرگراه‌های چمران، همت و حکیم به این مکان برسید.

4

کلام آخر

اجاره خانه مبله تهران از اسنپ روم یک شیوه مناسب برای داشتن اقامتی جذاب در پایتخت هم‌زمان با سفر به این شهر است. شرکت ما در سال 1396 فعالیت خود را به‌عنوان یک مرکز ارائه‌دهنده خدمات اقامتی به گردشگران آغاز کرد. این شرکت در تمامی ایام سال در مورد ارائه اقامتگاه‌های رفاهی با مدرن‌ترین و بهترین امکانات فعالیت دارد و قیمت‌های آن به‌گونه‌ای در نظر گرفته می‌شود که اجاره سوئیت تهران را برای گردشگران مقرون‌به‌صرفه می‌کند.

این شرکت مزایای بسیاری را برای مشتریان خود فراهم می‌کند. از جمله رزرو اجاره اقامتگاه از سوپر اپلیکیشن اسنپ، ارائه تخفیف به مشتریان، ارائه اتاق‌های باکیفیت با بهترین قیمت، اینترنت رایگان، پشتیبانی ۲۴ ساعته در هفت روز هفته، کنسلی رایگان، امکان دستیابی به مکان‌های مهم شهر تهران برای گردشگران، نزدیک بودن اماکن اقامتی به همه وسایل حمل‌ونقل عمومی به‌منظور رفتن به نقاط مختلف شهر. همچنین ارائه شیوه‌های متنوع برای اجاره مکان مناسب با استفاده از سایت و اپلیکیشن اسنپ روم برای شما فراهم می‌باشد. 

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما