شناسهٔ خبر: 55591478 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

سردار مسلمی : باید واقعیت ها و پیشرفت های کشور را برای مردم تبیین کنیم

سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا استان مازندران ، با بیان اینکه رسانه ها و خبرنگاران در عرصه جنگ روایت ها و جهاد تبیین نقش محوری دارند، گفت: اصحاب رسانه باید واقعیت ها و دستاوردهای نظام را برای مقابله با جنگ روایت های دشمنان انقلاب بیان کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ،  سردار سیاوش مسلمی در همایش روز خبرنگار  ضمن گرامیداشت ایام شهادت امام حسین علیه السلام و پاسداشت یاد و نام ۱۰هزارو ۴۰۰شهید دوران دفاع مقدس و ۴۳شهید مدافع حرم استان مازندران، به جنگ شناختی دشمن اشاره و اظهار کرد: یکی از ابزارهای مهم برای رویارویی با جنگ روایت ها اصحاب خبر و رسانه می باشد.

فرمانده سپاه کربلا به ظرفیت رسانه ها استان اشاره کرد و گفت: فضای رسانه ای خوب و سنجیده ای در این خطه از شمال کشور حاکم است.

وی با بیان اینکه به واسطه عملکرد خبرنگاران استان فضای مازندران نسبت به سایر استان ها بهتر است و مسئولین با همراهی خبرنگاران درحال خدمت رسانی هستند، افزود: همچنین در هفته گذشته بازگشت پیکر پاک شهیدان مدافع حرم سردار رحیم کابلی ، حجت الاسلام محمدامین کریمیان و مصطفی تاش موسی را از کربلای خانطومان داشتیم و با همراهی خبرنگاران استان مراسم های وداع و تشییع این شهدا به درستی برگزار و منعکس شده است.

سردار مسلمی با بیان اینکه اصحاب رسانه باید واقعیت ها و دستاوردهای نظام را برای مقابله با جنگ روایت های دشمنان انقلاب بیان کنند، ادامه داد: نیروهای توانمند و دلسوز و انقلابی در عرصه خبر و رسانه موجب شده تا بدون بهره مندی از ابزارهای قوی رسانه ای پیروز میدان جنگ شناختی باشیم.

وی با بیان اینکه  بخش مهمی از انعکاس دستاوردهای انقلاب بر دوش اصحاب رسانه است،  گفت: خبرنگاران خودجوش و با اندک ابزار رسانه ای خود پای کار انعکاس دستاوردهای نظام هستند.

انتهای پیام

نظر شما