شناسهٔ خبر: 55591287 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

از موزه های تهران با اجاره سوئیت از اسنپ روم دیدن کنید

اجاره آپارتمان مبله در تهران امری رایج در میان گردشگران داخلی و خارجی است. به‌ویژه گردشگرانی که می‌خواهند چند روز در تهران بمانند و از نقاط مختلف تاریخی و تفریحی شهر دیدن کنند.

صاحب‌خبر -

یکی از نقاط دیدنی موزه هنرهای معاصر تهران است که در سال ۱۳۵۶ افتتاح شد.

این موزه سه طبقه، ۹ گالری هنری دارد که آثار بسیاری از هنرمندان مشهور خارجی را به نمایش می‌گذارد. باتوجه‌به اینکه آثار منحصربه‌فرد زیادی در این موزه وجود دارد، افراد زیادی جذب آن می‌شوند، افرادی که برای اقامت به اجاره خانه روزانه در تهران نیاز دارند.

بازدید از این موزه ممکن است زمان زیادی را از شما بگیرد، بنابراین امکان بازگشت به شهر محل زندگی برای شما پس از دیدن موزه فراهم نیست، به‌خصوص اگر شهر شما فاصله بسیاری از تهران داشته باشد. به همین دلیل شما نیاز به اجاره سوئیت تهران از اسنپ روم خواهید داشت. بریم در ادامه با بخش‌های مختلف این موزه آشنا شویم.

بخش‌های مختلف موزه هنرهای معاصر

این موزه شامل یک کتابخانه و یک بخش سمعی و بصری است. در باغ تندیس موزه مجموعه‌ای از تندیس‌ها و آثار هنری و همچنین خلاقیت‌های شگفت‌انگیز شامل مجسمه‌های ساخته شده معاصر خارجی و ایرانی را می‌توان مشاهده کرد. ایده این موزه زمانی به ذهن مقامات ایران رسید که در دهه ۱۹۷۰ در یک گالری صحبت‌هایی بین مقامات وقت کشور و هنرمندان ایرانی رد و بدل شد و طی این صحبت‌ها قرار بر این شد که در ایران نیز مکانی برای نشان داده آثار ارزشمند داخلی و خارجی به طور دائمی، برپا شود. البته در آن زمان به واسطه جمعیت کم تهران، نیازی به استفاده از سوئیت تهران نبود. اما امروزه با توجه به جمعیت زیاد شهر، افرادی که برای دیدن این موزه به پایتخت سفر می‌کنند، نیاز به اجاره خانه روزانه در تهران خواهند داشت. شما از فعالیت موزه هنرهای معاصر تهران چیزی می‌دانید؟

از موزه های تهران با اجاره سوئیت از اسنپ روم دیدن کنید

دستورالعمل فعالیت موزه هنرهای معاصر

موزه هنرهای معاصر تهران با این هدف تأسیس شد که مکانی برای نمایش هنرمندان معاصر و مدرن ایرانی در کنار سایر هنرمندان بین‌المللی باشد که کارهای مشابهی انجام می‌دهند. این مرکز در یک ساختمان بتنی مدرنیستی در ضلع غربی پارک لاله قرار دارد و دارای مجموعه‌ای غنی از آثار هنرمندان بزرگ و مشهور عالم هنر، از جمله پیکاسو، ماتیس، ون گوگ، میرو، دالی، بیکن، پولاک، مونک، مور و وارهول و مونه است؛ بنابراین ارزش اجاره آپارتمان مبله از اسنپ روم در پایتخت را دارد. این‌طور فکر نمی‌کنید؟

این موزه توسط یک معمار ایرانی طراحی شده که وی در طراحی آن از عناصر معماری سنتی ایرانی بهره گرفته است. خود ساختمان را می‌توان به‌عنوان نمونه‌ای از هنر معاصر به سبک موزه زیرزمینی گوگن‌هایم نیویورک در نظر گرفت. بیشتر محوطه موزه در زیرزمین با یک راهرو دایره‌ای قرار دارد که مارپیچ است و به سمت پایین با گالری‌هایی که به بیرون منشعب می‌شوند، قرار می‌گیرد. مجسمه‌های غربی از هنرمندانی مانند ارنست، جاکومتی، ماگریت و مور را می‌توان در این مکان مشاهده کرد. در هنگام تأسیس این مکان منحصربه‌فرد، بسیاری از هنرمندانی که آثارشان بخشی از مجموعه موزه بود، از جمله هنرمندان غربی با مقامات وقت ایران دیدار کردند، از جمله مارک شاگال، سالوادور دالی، هنری مور، پل جنکینز، آرنالدو پومودورو و دیگران.

وقایع مربوط به موزه در دوران پس از انقلاب

پس از انقلاب در سال ۱۹۹۹ اولین نمایشگاه هنر برگزار شد که در آن آثار هنرمندانی مانند هاکنی، لیختنشتاین، راوشنبورگ و اندی وارهول در معرض دید عموم قرار گرفت. امروزه قطعاتی از مجموعه هنرهای غربی در زمان مشخصی در هر سال، به مدت چند هفته به نمایش در می‌آیند.

مجموعه آثار موجود در موزه بخشی از باارزش‌ترین مجموعه‌های هنر مدرن غربی در خارج از اروپا و ایالات متحده محسوب می‌شود. آثاری که عمدتا توسط متصدیان مؤسسه دیوید گالووی و دونا استاین جمع‌آوری شده است.

از موزه های تهران با اجاره سوئیت از اسنپ روم دیدن کنید

کلام آخر

اجاره آپارتمان مبله در تهران کار سختی به نظر می‌رسد. اما شرکت اسنپ روم با توجه ‌به سابقه تقریبا ۵ساله خود در زمینه ارائه خدمات اقامتی به مشتریان و گردشگران داخلی و خارجی، این مورد را آسان کرده است. این شرکت در مورد اجاره خانه روزانه در تهران خدمات بسیار جذابی ارائه می‌دهد. این شرکت فعالیت جامع و گسترده‌ای در حوزه گردشگری دارد و انواع اقامت‌های مطلوب در هتل یا دیگر مکان‌های اقامتی با بهترین امکانات رفاهی را در اختیار گردشگران ایرانی یا گردشگران کشورهای دیگر قرار می‌دهد.

مزایای مهم اجاره خانه از این شرکت شامل پشتیبانی از مشتریان به مدت ۲۴ ساعته و در هر هفت روز هفته، ارائه اقامتگاه‌های مختلف با قابلیت دسترسی به همه نقاط مهم تهران و همچنین دسترسی به وسایل حمل‌ونقل عمومی، تنوع عالی در قیمت که به افراد مختلف با شرایط مالی متفاوت امکان اجاره سوئیت تهران را می‌دهد، ارائه شیوه‌های گوناگون برای اجاره اماکن اقامتی از قبیل مراجعه به سایت و اپلیکیشن اسنپ روم و از همه مهم‌تر ارائه تخفیف‌های بسیار جالب ‌توجه و منحصربه‌فرد توسط سوپر اپلیکیشن اسنپ که باعث کاهش هزینه‌های اقامتی افراد می‌شود.

نظر شما