شناسهٔ خبر: 55589739 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

کدام شرکت تولیدی در زنجان مودی مالیاتی خوش‌حساب است؟

الهام خوشی

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: شرکت تولیدکننده سیگار در استان مودی خوش‌حساب است.

صاحب‌خبر -

فیروز شکوری در گفت‌وگو با ایسنا،  با اشاره به فعالیت شرکت‌های خارجی در استان و نحوه مالیات‌دهی آن، اظهار کرد: شرکت جی.تی.آی، در سال‌های اخیر جزو مودیان خوش‌حساب در سطح استان و کشور بوده است.

وی افزود: این شرکت تولیدکننده انواع سیگار در استان زنجان بوده و در سال ۱۳۸۹ منطقه سلطانیه به بهره‌برداری رسیده و پس از پایان دوران معافیت بر اساس ماده ۱۳۲ قانون مالیات‌های مستقیم از آبان سال ۱۳۹۳ مالیات عملکرد خود را بر مبنای صورت‌های مالی و نیز اوراق مطالبه مالیات، به اداره‌کل امور مالیاتی پرداخت می‌کند.

این مسئول با اشاره به مقررات مالیات بر ارزش‌افزوده، ادامه داد: این شرکت از بدو تولید طبق مقررات قانون مالیات بر ارزش‌افزوده و قوانین بودجه سنواتی و برنامه‌های پنج ساله توسعه اقتصادی و اجتماعی، مبادرت به پرداخت مالیات عمومی و اختصاصی سیگار کرده است.

شکوری تصریح کرد: طبق حسابرسی‌های صورت گرفته توسط حسابرسان مالیاتی این اداره‌کل، این شرکت در سال‌های اخیر جزو مودیان خوش‌حساب در سطح استان و کشور بوده و همکاری بسیار مطلوبی با اداره‌کل امور مالیاتی زنجان برای انجام تکالیف قانونی و پرداخت مالیات‌های مورد مطالبه دارد.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان خاطرنشان کرد: در صورتی که از سوی اشخاص ثالث، اسناد و مدارک متقن و مستدل راجع به فرار مالیاتی مودیان ارایه شود، این اداره‌کل آمادگی کامل دارد که این اسناد را مورد حسابرسی قرار داده و در پرونده مالیاتی مودی لحاظ کند.

انتهای رپرتاژ آگهی

نظر شما